Predatorz Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Åssen hadde det vært på parkeringsplassen ved travbanen? Er vel ganske ujvent der men hvis vi ikke skal herje noe der så gjør jo ikke det noe. Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Problemet er å få nok folk med på dette. Nå i helga var det ca 2000 personer der opp, og 500 biler. Av disse 2000 personene, er det sikkert ikke mer en under halvparten som har en virkelig bilinteressse. Om vi hiver ut en masse sms igjen, er det fare for at det blir som lørdagen, masse fyll og spetakkel. Holder liksom ikke med 30 biler.... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 nettopp det som er problemet... men kan jo prøve å hive ut en sms der det står noe lignende: Vi prøver å rette opp igjen intrykket etter 2 april treffet! kom på streetmeet uten alkohol eller søppel! drifting blir reagert på... Noe sånt... bare det som falt meg inn i hodet... prøve å begrense det til under 160 tegn er også en god idè... Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 jeg mener vi burde møtes tilig på dagen 1.mai, del felste skal jo på jobb og skole, 1.mai er jo en søndag, så tipper folket får festa fra seg på lørdagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally-GT4 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Helt enig! er med jeg og... det var ikke mye bra det som lå igjen der ute på søndag... men ellers var det jo ett skikkelig bra treff... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rb20det Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 travparken er ikke så ideelt pga hotellet rett ved siden av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hadde vært rått hvis det kom enda mere fok thumpsup Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hvor mange treff skal det bli her i Agder ? I går fikk jeg melding om to stykk, først var det Byremo den 23 april så var det nå til Lørdag på Evje, så fikk en kamerat plutselig melding i kveld om at det er treff i Sørlandsparken allerede nå til Lørdag igjen :rolleyes: Synes det blir litt vel mye hehe. Noen som vet hva som stemmer? Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Vi kan ikke ha noe treff igjen i parken allerede, må roe flua litt nå! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Vi kan ikke ha noe treff igjen i parken allerede, må roe flua litt nå! Enig! Selv om vi bare står der vil vi bli uglesett nå... La det roe seg ja :cool: Og for min del så er sladdinga halve treffet hver gang, blir ikke det samme uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjAtlantica Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Tror man bør revurdere navnet "protestsamling", og heller kalle det for "vise hvem man EGENTLIG er samling".... (dere fatter poenget) Protest gjør man ikke mer populær... de som taper en protest sitter som regel igjen og er ekstra bittre!!! husk dette!!! Man protesterer i stor grad mot politiet. (hvis ikke kommer DE til å tyde det slik) Siter '87 Golf II 1.8GL '89 Golf II 16v DOCH '86 Golf II 8v (smalt oktober 2004) '87 Golf II 16v DOCH Delebil '84 Golf II 1.8GL Delebil '87 Golf II 16v DOCH Delebil '86 Golf II G-60 Ralley Golf III 1.8 Delebil Opel Rekord 2.0(smelt på julaften 2002) Kommer i 2006: Golf Ralley G-60.... hmm... turbo eller kompressor. (forskjellen på g-60 ralley og ralley g-60 er STOR!!! 4x4 og breddet karosseri!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Jeg er ny på forumet, og har ikke vært på noen av treffene. MEN, dersom det blir aktuelt å arrangere et alko-fritt treff for å forsøke å rette opp litt av media-intrykket fra lørdag, så stiller jeg gjerne opp. Jeg er veldig for at bilen av og til styres litt med bakhjulene... . Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Joda er artig med drfting på treff, men der livsfarlig d som sjedde på lørdag, tenk hvis en av de som drftet og mistet kontrollen, og havna rett i folkemassen? Da hadde de ikke nyttet med aldri så mange treff, da hadde vi blitt respektet igjen? Sikkerheten er viktig! står vi rett med banen på et bilcross/rallycross løp? synes dette brude være til ettertanke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Sant det! Men nå prøver vi folkens! et alkofritt treff 1 mai uten drifting o.l. rett og slett et rolig streetmeet. Så kan purken få se at vi kan om vi vil. og at vi trenger en plass der vi kan styre som vi vil. rett og slett en stor plass med asfalt.. bane hadde ikke gjordt no, men er vel ønsketenkning å tro at politikerne har tenkt å løfte en finger for oss... spesiellt etter det som skjedde denne helga.. Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hvor skulle dette streetmeetet holdes? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg