Gå til innhold

"Protestsamling" 1.mai kristiansand

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

hvor ellers enn i sørlandsparken?

eneste alternativ er jo silokaia, men der blir vi også jaget med en gang...

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor ellers enn i sørlandsparken?

eneste alternativ er jo silokaia, men der blir vi også jaget med en gang...

Nei det var det. Men da kan vi ikke ha en enste lakkris eller knust falske. Hvor lett er det? Hmmm.. Uansett, hvis vi får samla 30 biler som oppfører seg, så er det bedre en 200 biler og 3 som ikke oppfører seg. Dette må bli et "vi er engler" til media, eller skriver de bare dritt med en gang de får skjansen. Få noen seriøse til å stå fram i avisa, og ikke folk som er stolte over å ha mista lappen :rolleyes:

(og jeg som skal i militæret i morra doh )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk dere oppstyret hvis dette treffet blir som forriege da?

Noen/vi MÅ bortvise fulle folk og "pøbler".... Det funker ikke hvis ikke alle er innstillt på at alle er med på å rydde på alle måter.

Angående plass, er det jo litt stress hvis ikke det blir senteret eller kaia...

Er det for dristig å bruke travparken?

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

[x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ide å informere onkel om dette? Sted/dato... og la folk vite at onkel er informert? Vil det bidra til et mer kontrollert miljø på treffet? Kanskje 14tis flaskeknuser mongo folka ikke kommer hvis onkel er i nærheten eller noe?

Eller er folk så dårlig innstilt til de blå at de helst ikke vil ha noe som helst å gjøre med dem?

Noen synspunkter?

Edit:

Og går det an å ha det på ettermiddag i stedet for kveld/natt? Ville det hjulpet noe?

Bare ideer her. ;)

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt tidligere i tråden så kan vi ha det tidligere på døgnet med informert politi og media. og så bør de fleste ha drukket fra seg natt til 1. mai!

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket litt med han reporteren som lagde oppslaget vi fikk i avisen og dette er en mail jeg fikk av ham:

"Hei igjen!

En kjempefin oppfølgingssak hadde jo vært om noen

av dere EKTE rånere ville stille opp med navn, bil og bilde

og fortelle hvor fortvilt dere er over hvordan arrangementet

blir oppfattet og hvordan dere vil det skal oppfattes/være.

Der kunne dere også understreke ønsket om et lovlig sted

å bedrive råning. Behovet ble understreket en gang for alle

i helgen.

Tar dere utfordringen?

Christian

CHRISTIAN STAVIK

FÆDRELANDSVENNEN

DIREKTE: 3811 3325

TLF: 481 22081"

Jeg er temmelig interessert i dette, men det må taes før 1. mai... da har lissom stormen lagt seg rundt oss.. Skal vi bedre ryktet vårt må vi smi mens jernet er varmt her! Er det noen fler som eventuellt hadde vert interessert i dette? tviler på det blir no suksess om jeg stiller opp alene.

Får vi rettet opp ryktet vårt FØR 1. mai protesten får vi kansje ikke like mye motstand fra unkel blå og i tillegg får vi kansje stå på sørlandssenteret...

! mai protesten er mer en melding om at vi trenger plasser å holde til over hele landet, enn et "vi er engler" treff dersom vi allerede er "engler" bør dette bli bra!

Hva sier dere folkens?

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

Nå 98 Integra R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke folk som er stolte over å ha mista lappen :rolleyes:

Godt ikke det var noen som mista lappen i det hele tatt da...

http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/kristiansand/article273859.ece

Skryte på seg ting kunne han vertfall....(dersom dette er sant da)

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

Nå 98 Integra R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket litt med han reporteren som lagde oppslaget vi fikk i avisen og dette er en mail jeg fikk av ham:

"Hei igjen!

En kjempefin oppfølgingssak hadde jo vært om noen

av dere EKTE rånere ville stille opp med navn, bil og bilde

og fortelle hvor fortvilt dere er over hvordan arrangementet

blir oppfattet og hvordan dere vil det skal oppfattes/være.

Der kunne dere også understreke ønsket om et lovlig sted

å bedrive råning. Behovet ble understreket en gang for alle

i helgen.

Tar dere utfordringen?

Christian

CHRISTIAN STAVIK

FÆDRELANDSVENNEN

DIREKTE: 3811 3325

TLF: 481 22081"

Jeg er temmelig interessert i dette, men det må taes før 1. mai... da har lissom stormen lagt seg rundt oss.. Skal vi bedre ryktet vårt må vi smi mens jernet er varmt her! Er det noen fler som eventuellt hadde vert interessert i dette? tviler på det blir no suksess om jeg stiller opp alene.

Får vi rettet opp ryktet vårt FØR 1. mai protesten får vi kansje ikke like mye motstand fra unkel blå og i tillegg får vi kansje stå på sørlandssenteret...

! mai protesten er mer en melding om at vi trenger plasser å holde til over hele landet, enn et "vi er engler" treff dersom vi allerede er "engler" bør dette bli bra!

Hva sier dere folkens?

Er dritklar... Godt jobbet pojken!

Tenkte på det samme... Si fra, så stiller jeg!

1 ting bare, foretrekker et annet ord en RÅNE... RÅNING er det som gjorde forrige treff dårlig... det mener jeg hverfall. :)

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma det hva vi kalles vel. Greit nok at råne har noe med en hanngris å gjøre, men...

Ja jeg tenkte egentlig på nå til helgen, men vi blir jo pepret med sms om treff hver eneste helg fremover så det er nå så... men jeg tenkte litt mer i bane av mellom 5-20 biler som stillte for fædrelandsvennen.. kan fort bli noen som har lyst å tøffe seg for fotografen eller.no. :titties:

Turbokano og axestro: så dere er med?

Edit:

Var ikke RÅNING som ødela forrige treff, men rein og skjær RØLP!

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

Nå 98 Integra R

Lenke til kommentar
Del på andre sider