TeamHonda Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Jeg stiller jeg for å rette folks intrykk av dette. Men enig i at et annet ord en "rånere" må brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 D har sjedd mye siden igår kveld ser jg, vi burde samles vi som evt vil stå bak dette, planlegge litt,som jg har skervet tidligere, vi varsler onkel og media, holder samlinga på formiddagern 1.mai. kasnje senteret lar oss få lov til å bruke plassen, sånt d er ryddig når vi forlater den? bare noen tanker fra min side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 limet skrev: Sikkerheten er viktig!står vi rett med banen på et bilcross/rallycross løp? synes dette brude være til ettertanke! Jepp. Men mange stod som idioter, skulle stadig rykke nærmere "squaren". Verken du eller føreren av bilen kan forutse alt. Sikkerhetsmargin er ikke dumt! Btw. mange som skal til Evje til helga? Noen som vet hvor det skal være? Eller er det bare rykter? Hadde vært tøft med kolonne oppover om det er en del som skal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Blir treff til helga på Evje, jeg vet om mange som skal opp :) Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamHonda Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 logikken tilsier at det blir i sentrum og evjemoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hadde i så fall vært knall med kolonne oppover ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Holde oss til topic her. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 ok. nå om vi skal stå i intervju med ferdrelandsvennen... hvor mange folk kan vi si vi snakker på vegne av når vi sier at vi arrangerer slike treff for å ha en sosial sammenkomst og at akkurat dette treffet var vårens første treff, men så ble de ødelagt av idioter som fant ut de kunne kombinere dette med en fyllefest av dimensjoner? litt greit å stille opp en liten gjeng til han journalisten og heller snakke på vegne av folket. Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamHonda Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 håper da egentlig av vi snakker på vegne av alle her på forumet hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keykey Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 jeg stiller opp med glede jeg Siter KeYKeY --------------------------- Peugeot 505sr (sport racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Ja, jeg er med... Stiller gjerne som et pre-meet til evje, så kjører vi samlet til evje etter vi snakket med avisa eller noe. Og jeg har ikke noe problem med å snakke for "de fleste" som faktisk var bil interreesert på treffet. Og hvis de som har sagt ja nå stiller, så blir det sikkert et fint spekter av biler og. Jeg synes du skal avtale med avisa og gi beskjed over tlf til de som skal være med, så vi kun blir 5-20 biler som er der for å vise avisa noe, ikke for å "råne/rølpe"... så stikker vi opp til evje etterpå og får med oss morroa der heller. :rolleyes: Noen enige? Skulle hatt med et par "drifte-biler" og, for å vise at ikke alle med feite driftere trenger å være fulle av øl og faenskap. Hehe... :titties: Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Bra inlegg axe stro! høres ut som en plan det du sier der! jeg kan ta å snakke med han journalisen jeg og avtale et møte på lillekaia eller noe på lørdag ettermiddag eller noe... hvilkne tider passer da folkens? Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Når det gjelder 1 mai treffet så har jeg utrolig nok fått en gjeng godt voksne folk som er med på å rydde! De var faktisk blandt noen av de som så sist treff for det det faktisk var! de syntes det var helt genialt/utrolig å få samlet så mye folk uten å bli lagt merke til av politi eller noe! Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 ^Raven^ skrev: Når det gjelder 1 mai treffet så har jeg utrolig nok fått en gjeng godt voksne folk som er med på å rydde!De var faktisk blandt noen av de som så sist treff for det det faktisk var! de syntes det var helt genialt/utrolig å få samlet så mye folk uten å bli lagt merke til av politi eller noe! ska sei! du får virkelig sving på sakene:) kjempe bra:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemmot Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 jeg er klar som f... det er bare og si hvor og når så er jeg der. syntes det er bra at noen tenker sikkerhet og at det er viktig og få dette innen for lovlige grense. Siter rb25det motor er i s-13 sieera is (vinter bil) 86 Nissan 200sx(s13) 94 Peouget 306 (solgt) Bmw 318i 86 (død bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg