Gå til innhold

vectra a

Ranger emnet

vectraA86

Anbefalte innlegg

hey.

du kan få på 17" med orginal dempere om du vil, på en vectra a.

og lett 205/45/15 med senking. og viss du skulle være uheldig nok at den dekk og felg pakken du får subber med senkesettet ditt så ville jeg ha heva bilen igjen. bedre å kjøre med breie bra dekk, enn en senka subbete bil. og viss bilen din er god nok å kjøre med nå, så ville jeg ikke ha senka den. du sparer(sliter ikke så mye) styring, drivverk og understell med å ha orginale dempere. har selv 195/50-15 med 35mm senking.

Geir Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
hey.

du kan få på 17" med orginal dempere om du vil, på en vectra a.

og lett 205/45/15 med senking. og viss du skulle være uheldig nok at den dekk og felg pakken du får subber med senkesettet ditt så ville jeg ha heva bilen igjen. bedre å kjøre med breie bra dekk, enn en senka subbete bil. og viss bilen din er god nok å kjøre med nå, så ville jeg ikke ha senka den. du sparer(sliter ikke så mye) styring, drivverk og understell med å ha orginale dempere. har selv 195/50-15 med 35mm senking.

blir det ikkje litt mye med 205/45/17? er det godkjent med tanke på rulleomkrets?

har 205/40/17 eg... det går fint det med 40mm senking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein Opel Vectra a 95" 2.0i16v. har 205/40/17 m 80mm senk, anbefale ishe så myje senk i d heila!!!, tar nedi på alle humper og komme ikke ein gang ned i gåren hjemma doh Derfor har eg kjøpt nytt senkesett så e på 30/40

89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!!

95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider