Billy Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Er det noen som vet om det er garanti på gasspjeldregulatoren? Skiftet på bilen idag og på den gamle var det stemplet 05/ 06. På den nye sto det ingenting....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 d vet jeg ikke, men la meg tippe at du har en audi A4 eller A6??? Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Det er en -94mod audi 80 2.0. Som forøvrig også er til salgs om noen er interressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 audi dritten allså 20v 5 syl turbo er noe jeg liker. solid drivlinje i de gamle quattroene men feil plassert resten er bare dritt syns nå jeg Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg