Gå til innhold

Få tak i shariffen !!!!

Ranger emnet

AlpejoHn

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var hos sharif onsdag 30.03... Måtte ut med 4400 for 215/45zr17 dekk... Fra jeg kom til jeg dro, så tok det litt over 2 timer, det er KAOS der oppe, ikke noe system i det hele tatt.. (De har et kø-lapp system som de ikke føler helt, tar inn andre hjul og tar de før de andre i køen osv)

De klarte også å miste 2 av de 4 pyntemutterene jeg hadde på.. Noe som irriterer meg enda, for jeg finner ikke like..

I tillegg så fikk jeg respons fra flere her på forumet om at den prisen jeg fikk var dyr, og det var navngitte andre steder som var billigere...

Min mening er at Sharif er oppskrytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan han ikke da være så lur å ansette et par til å ta telefoner og slikt ?

Hadde solgt enda mere da :)

Han venter inn 12000dekk i løpet av uka. de står i Oslo. Og venter på å bli fortolla. Men er vel antageligvis solgt ut før dem ankommer. Men det er Gamle far der oppe som kan dekk.

Det går i fullsving der oppe, kanskje ikke på telefonen, sitter ei dame som tar seg av dette og ja det ringer hele tiden mens du står å venter. Aldri hatt noe problem der oppe. Klart det tar tid å vente for å få gjort det. Uansett hvor mange han ansetter for ta unna denna telefonen ringer det bestandig. Får du opptatt er det flere i kø foran deg. Når Sharifen solgte dekk for 50mil i 2003, og hva selger han for nå. målet hans var over det dobbelte i 2005.

Selv handla 215/45R17 og 145/80R10. Begge gangene har det tatt litt tid, men tenker man over hvor mange folk som er der, så er det ikke så rart at det tar tid.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet inn utsalg priser fra Dekkpartner og Dekkmann. og de over 2000kr for det billigste dekket fra dem begge. Og det var ikke noen gode dekk som dem ville anbefale hos Dekkpartner og dekkmann.

Men har du andre steder å anbefale så kom gjerne med dem... Skal ha et sett til en Volvo V40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han venter inn 12000dekk i løpet av uka. de står i Oslo. Og venter på å bli fortolla. Men er vel antageligvis solgt ut før dem ankommer. Men det er Gamle far der oppe som kan dekk.

Det går i fullsving der oppe, kanskje ikke på telefonen, sitter ei dame som tar seg av dette og ja det ringer hele tiden mens du står å venter. Aldri hatt noe problem der oppe. Klart det tar tid å vente for å få gjort det. Uansett hvor mange han ansetter for ta unna denna telefonen ringer det bestandig. Får du opptatt er det flere i kø foran deg. Når Sharifen solgte dekk for 50mil i 2003, og hva selger han for nå. målet hans var over det dobbelte i 2005.

Selv handla 215/45R17 og 145/80R10. Begge gangene har det tatt litt tid, men tenker man over hvor mange folk som er der, så er det ikke så rart at det tar tid.

Til info så har de dekkene stått i oslo og ventet på fortolling siden en uke før påske...går ikke akkurat fort med disse folka.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så har de dekkene stått i oslo og ventet på fortolling siden en uke før påske...går ikke akkurat fort med disse folka.

HJELP!!

jaja, går vel raskere når dem merker at dem ikke har dekk på lager. Men dem trenger større lager og bedre plass for å få inn og ut biler. Er jo mange som vegrer seg for å kjøre inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos sharif onsdag 30.03... Måtte ut med 4400 for 215/45zr17 dekk... Fra jeg kom til jeg dro, så tok det litt over 2 timer, det er KAOS der oppe, ikke noe system i det hele tatt.. (De har et kø-lapp system som de ikke føler helt, tar inn andre hjul og tar de før de andre i køen osv)

De klarte også å miste 2 av de 4 pyntemutterene jeg hadde på.. Noe som irriterer meg enda, for jeg finner ikke like..

I tillegg så fikk jeg respons fra flere her på forumet om at den prisen jeg fikk var dyr, og det var navngitte andre steder som var billigere...

vel,etter min mening betalte de for mya ja..dekk i den profilen vet jeg har kostet ned i 780kr stk tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ring og ringt og ringt ganger 1000 2 ganger.. Men han får fortsatt ikke til å ta telefonen......

Nå gir jeg snart opp ! Noen som har noe tips siden jeg ikke bor i oslo ? :rolleyes:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider