Gå til innhold

Datasprut på 2000 Passat 1.8t

Ranger emnet


MBuilder

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan dataspruten vil virke på denne bilen. Motorkoden er ATU.

Hvordan samkjører den ventiljusteringen, og hvordan virker dette sammen med det elektroniske spjellhuset?

 

Kjenner noen noen, eller vet noe selv, som kan gi meg noe konkret svar på dette? I så fall hvilket system, og hvilke deler trenger man til dette?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med de litt mer avanserte datasprutene klarer dette lett, som feks Autonic, de største DTA-sprutene og kanskje MBE.

 

Hvorfor vil du bytte sprut da? Det orginale er jo rimelig avansert.

 

Hvilken spec har du tenkt å ha på motoren?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår