goatcheez Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 noen som vet hvor en kan få tak i koblingskjemaer over det eletriske anlegget til golf 3 1,8 gl... fikk litt trøbbel da jeg holder på å innstallere el. vinduer.. mangler noen koblingspunkter i sikrings boksen.. angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 noen som vet hvor en kan få tak i koblingskjemaer over det eletriske anlegget til golf 3 1,8 gl... fikk litt trøbbel da jeg holder på å innstallere el. vinduer.. mangler noen koblingspunkter i sikrings boksen.. angry Hør med Møller eller kjøp deg en Haynes bok for golf og vento:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 noen som vet hvor en kan få tak i koblingskjemaer over det eletriske anlegget til golf 3 1,8 gl... fikk litt trøbbel da jeg holder på å innstallere el. vinduer.. mangler noen koblingspunkter i sikrings boksen.. angry Disse får du ikke gratis. Det er en nett side som har disse som møler eier. Der må batale for det du skal ha, å det er dyrt. Grunnen er at dette er verksted matteriel. Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goatcheez Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ingen som ha rtilgang til autodata eller noe?? inegen mekanikere i blant oss her?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg