Gå til innhold

En av Norges peneste Mazda 626 v6 selges..

Ranger emnet

hamansen

Anbefalte innlegg

Det stuket han får på bakdekket er dødsfett :) rett og slett herlig.. men syns han burde hatt 9" felg foran også.. uansett.. sweet rims :)

enig der:) er mye tøffere med 215 dekk enn med 225 på 9" felg..er rått med skikkelig tyskerstuk :) han kjøpte disse felgene brukt, han skulle egentlig ha de på en 626 GE sedan..men de ble for brede, subbet i hjulbuene bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså, hvis det subber, så valser man. Det er feminint å selge.

Ellers, grei Mazda det der. Det gjorde seg med skikkelige hjul og senking.

sant nok nok når det gjelder valsinga..men han har så pene 17" felger på GE`en, så jeg er bare glad til for at han skippa de 16" felgene å heller har de på v6èrn..

Han har 6 biler nå, så han skal få solgt unna noen av de han har nå før sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tnåå..ikke så hårsåre nå da ;) går sikkert greit, det jeg menta var at den var ufattelig kjedlig å se på bare..men er sikkert en liten "sleeper" ...

Hva er så ufattelig kjedelig med den bilen, da..? Misunnelighet kaller man det :D

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke no mer off topic å si at jeg ikke liker bilen enn at andre sier dem liker bilen :) men ja..nuff said

Jeg har en 626 2.5i-V6 og jeg må jo si at slappere front en Mazda 626 fra August 1991 til August 1997 skal du leite lenge etter. Litt enig med deg i grunnen. Men jeg liker bilen godt fra frontruta og bakover. :)

Men det er en ulv. Man blir lurt når man ser på dem. Ikke mange som ser side skjørtene (ser dem bedre på andre farger en min) og de doble ekosrøra bak. Og lysa i fangeren. Mange har jo også tatt vekk V6 symbolene. Inni så har den andre seter osv, men det ser man jo ikke når man ser en bil på gata. :) Standard V6 felgene er det jo også mange som har skippa. Men det har ikke jeg. :) Ikke er det lett å høre at det er en V6 heller, når den går på tomgang.

Naboen har en Rover 75 V6. Den har lyd den. Til og med på tomgang. :)

I testene jeg har om 626 V6 sies det at bilen ikke får V6 lyd før den kommer opp i 4000 i minuttet. Vel, nok pjatt fra min side.

Hei og hopp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider