Gå til innhold

1993 Audi S4 vare selges kr. 85.000,-

Ranger emnet

TurboKnut

Anbefalte innlegg

Jeg selger en 1993 modell Audi S4 vare (grønne skilt) med 6 tr manuell kasse for 85.000,-

Bilen er svart med svart skinn og har "fint regnr" ( "100" på slutten for de som bryr seg om slikt).

Den har alt utstyr (tror jeg) og tallene på speedo'en viser 153.000 km. Dette stemmer IKKE da det ble byttet clutch på bilen høsten 2003 og da hadde den gått 203.000 km. Kilometerstand er dermed "noe diffus".

På bilen står det 17" S6 felger med dekk som har 4mm mønster.

Forrige eier mente den burde ha rundt 300 hk - det som jeg kan se er at den har effektanlegg og åpent filter. Går bra.

Importert i 2000 og har servicehefte fra Tyskland og en del kvitteringer fra Tyskland og Norge. Det er nylig byttet bremser på bilen.

Bilen er langt fra strøken men strøken langt fra...

Prisen er fast.

Bilen står i Sarpsborg.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke de faktiske spec'ene på motor osv, det eneste jeg ser er at det er åpent filter og effektanlegg. Om det er 250 eller 350 hk aner jeg ikke, men forrige eier sa at det var rundt 300 hk i den. Den går rimelig greit og den har ikke noen "rynke-panna" lyder.

Den er delvis opplakkert men jeg kan ikke se at den har hatt noen skader.

Om speedoen er byttet eller skrudd tilbake vet jeg heller ikke, den står som sagt på 153.000 men kvitteringer fra 2003 viser at det har blitt gjort en del med bilen da, og kilometerstanden som er påført de kvitteringene er fra 203.000 til 211.000. Med normal kjøring etter dette tipper jeg at bilen har en kilometerstand på 220 - 240.000. Bilen har nesten ikke vært brukt siden sommeren 2004 da forrige eier kjøpte seg ny bil da.

Bilen skal EU godkjennes i oktober i år. Tror nok det burde gå tålig greit.

Jeg kan maile bilder av bilen til de som er interessert i dem.

Jeg har tatt bilen i bytte på en annen bil og skal bare ha denne bort i samme farta igjen.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider