kwiib Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Leste nettopp på en engelsk side at det var rimelig lett å chippe denne bilen, bare ved hjelp av å koble et par ledning mellom luft sensor og ECUen ++ Husker ikke alt som stod... Stod at dette skulle gå på 99% av alle biler etter 1988 og som hadde elektronisk innsprøytning. Vet dette funker på bla BMWer. Jobben skulle visst være gjort på under 5 min stod det. Man måtte jo selvfølgelig betale for å få bruksanvisning til dette da doh Ikke vet jeg om dette funker, men virka logisk idet jeg leste dette. Andre som har erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 bra topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Det Kan jo selvfølgelig funke.. men.. Hvor leste du dette? Link? Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Link: http://www.speedydelivery.co.uk/car-tuning-power/audi-coupe.shtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg