Gå til innhold

Post bilder av deres Sommer klare 240er!!

Ranger emnet

Volvo_Roger

Anbefalte innlegg

• Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nye bilder av bilen min med nye felga på :D

242-006.jpg

242-007.jpg

commando fangerne er justert litt, stikker vanligvis mye lenger ut

242-008.jpg

242-009.jpg

selvsagt fikk jeg ikke på senterkoppene forran, så det må spacere på forran for at det skal gå.. skal få gjort dette seinere i dag, og få tatt noen bedre biler!!

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for komentarene :)

her skal det ikke skiftes none farge nei, liker denne fargen veldig godt selv! skal heller ikke bytte noe utsende på bilen, er jo ingen som kjører med orginalt 79 mod utseende så, da er det jo greit og kunne skille seg ut litt, eneste som mangler nå er og få tak i noen hvite blinklysglass til og ha forran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for komentarene :)

her skal det ikke skiftes none farge nei, liker denne fargen veldig godt selv! skal heller ikke bytte noe utsende på bilen, er jo ingen som kjører med orginalt 79 mod utseende så, da er det jo greit og kunne skille seg ut litt, eneste som mangler nå er og få tak i noen hvite blinklysglass til og ha forran...

Den e fin...;) Har tenkt å gå ned å spørre noen om de vil selge bilen sin og. En 79 242:D Men har ikkje turd enno..Kjører forbi bilen hver dag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kadett C:

Ka felga du he såtte på? Merke og pris?

-Christer-

det er mim juventus 8x16, pris avhneger jo litt av selgern da, dissa er umulige og få kjøpt nye da dem er gått ut av prod for et par år siden...

jeg ga 3300 svenske for dem og kjørte 100 mil tur retur for og hente dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kjøpte mine du, kadettc =( hater deg.. :P

då må eg jakte mer, FAEN og de så så jævli strøkne ut på bildene! men grattis :) 3300 svenske e så vidt 3000 norske, bra pris for strøkne mim med boltmønster til volvo..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kjøpte mine du, kadettc =( hater deg.. :P

då må eg jakte mer, FAEN og de så så jævli strøkne ut på bildene! men grattis :) 3300 svenske e så vidt 3000 norske, bra pris for strøkne mim med boltmønster til volvo..

hvorfor var dem dine? jeg hadde avtalt med selger pr telefon flere dager i forveien når du la inn innlegg i salgstråden jeg men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider