Gå til innhold

Post bilder av deres Sommer klare 240er!!

Ranger emnet


Volvo_Roger

Anbefalte innlegg

litt of topic! men ser ut som alle som bor avsides fra/ute på bondegårder erde som har 240..... :p

 

Har du ikke fått det med deg ennå? VOLVO = BONDEPORSCHE !!

 

-Bare man tar bilen herfra og 15min oppover i dalen, ikke det engang, så har man kjørt forbi en drøss med 240'er, både med compomotive-felger og uten :P :D :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min kjære 240 med 10 2'er feil på PKK :P

 

 

televerksblå....grom farge:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde hvert EKSTREMT pent med spacere bak der.

 

må få banka inn lengre bolter før jeg får satt på spacere, ellers er det ikke no og skru fast mutterne i...

 

noen som veit hvor det er og få tak i? tipper dem har på kollevold og/eller pedersens racing da..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns jeg og :rolleyes:

 

øy naila vis du venter til uka etter gatebil sept så skal jeg selge min!

 

Hvilken motor vil bilen ha da? mener å huske du nevnte at den som er i nå, skulle du ta ut....

Kan ikke du gi meg et ca prisanslag over hvor mye du har tenkt deg?

selvom du ikke er sikker, så kan du jo si en minst pris vaffal ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naila! jeg er fra tromsø! jeg driver å bygger 240 turbo jeg ;) hihi...kjøpte faktisk etpar deler fra en fra harstad...en garret t3 turbo...trenger felgerjeg nå! ;O og muligens flytter jeg til harstad neste sommer! :(

 

 

Hva het han du kjøpte deler av? Er en her i Harstad med en av N-norges råeste 240er, etter det en kompis sier, står vistnokk i en kjeller og blir modda.

Kan ikke du upploade bilder av 240en din, så jeg får se hvordan den ser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naila....vet at det blir en b21et i poffs 244 som han skal selge! for jeg er nemmelig også interessertiden;) men tror ikke pengene strekker til! tja...må ta bidler først :O hehe...er ganske orginal egentlig! bare senka + div ....driver å bygger turbo i den nå så ...venter på oljekjølerog IC på neste lønning :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår