Gå til innhold

Post bilder av deres Sommer klare 240er!!

Ranger emnet

Volvo_Roger

Anbefalte innlegg

spør du meg er det noe forbanna dritt å ha sånne hull i panseret..regner osv. rett inn.. sett på scoop hvis man på død og liv skal ha høl i panseret.. men men..motoren tåler jo vann så..hadde ikke ville hatt høl i panseret mitt iallefall

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spør du meg er det noe forbanna dritt å ha sånne hull i panseret..regner osv. rett inn.. sett på scoop hvis man på død og liv skal ha høl i panseret.. men men..motoren tåler jo vann så..hadde ikke ville hatt høl i panseret mitt iallefall

ja.. gjett om det vil dugge da :p

hehe..

ellers, får jeg spamme litt bilde her igjen :)

Volvo_242R6_seen_from_the_front.jpg

slik at det ikke blir helt OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må få banka inn lengre bolter før jeg får satt på spacere, ellers er det ikke no og skru fast mutterne i...

noen som veit hvor det er og få tak i? tipper dem har på kollevold og/eller pedersens racing da..

Har liggendes... de er 2 CM. festes bare med vanlige små hjulmuttere også er det borret opp etter boltsirkelen 5,108 mellom og gjenget opp. bruker bare en yodude type bolt derfra igjen.. fra golf ellerno..http

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liggendes... de er 2 CM. festes bare med vanlige små hjulmuttere også er det borret opp etter boltsirkelen 5,108 mellom og gjenget opp. bruker bare en yodude type bolt derfra igjen.. fra golf ellerno..http

nå er det ikek spacerne jeg skulle hatt da... men boltene...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det ikek spacerne jeg skulle hatt da... men boltene...

du får med boltene med volvo sitt originale spacerkit!

mao. regner jeg med volvo skaffer boltene også.

spacerkittet til volvo ligger på ca. 1300kr og det er jo ikke så dyrt, om du tenker at det er 2 x spacers + 10 x bolter + 2 x skruer, samt de er jo GODKJENTE!

jeg regner med jeg kjøper spacersats to uker ut i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får med boltene med volvo sitt originale spacerkit!

mao. regner jeg med volvo skaffer boltene også.

spacerkittet til volvo ligger på ca. 1300kr og det er jo ikke så dyrt, om du tenker at det er 2 x spacers + 10 x bolter + 2 x skruer, samt de er jo GODKJENTE!

jeg regner med jeg kjøper spacersats to uker ut i august.

Får man kjøpt de enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider