BMW 325i Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hva kan gjøres for å få litt mer futt i en B23a? Er ikke ute etter masse effekt, har dårlig med penger. Har vært inne på tanken om å kjøpe turbomotor men er ikke sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hvis du er blakk nå, så blir du ihvertfall blakk om du trimmer forgassermotoren din (regner med du bruker den litt, ikke bare råner..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hvis du er blakk nå, så blir du ihvertfall blakk om du trimmer forgassermotoren din (regner med du bruker den litt, ikke bare råner..) det er det jeg har hørt noen stygge rykter om... har ikke lappen ennå, men når den kommer blir det nok litt mer enn bare råning ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 viss du skal bruke bilen (sånn som meg. kjører 240'en 45-60 000km i året (!)) og da bruker du enten penger på en nyere innsprytningsmotor med eller uten turbo eller bruk en mindre sum på å holde B23A'en din i god stand, få den hårfint justert osv.. da er den ikke så verst på forbruket om du tenker deg om før du legger pedalen i gulvet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Har en B23A selv, ligger på 1.04 på langkjøring og ca. 1.3 på blandet :P huffameg :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 I know what you are talking about ;) Med meg, så SER man at bensim nåla synker etter jeg har gasset og kjørt fort i kansje 1-2 minutter... Det er litt ille... Da stiften min var komplett gåen, da så jeg nåla synke om jeg var litt har på pedalen.. Får bytta motor i dag :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 til hvordan motor da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Står i signaturen min :) B230K, det er bare en midlertidig da, får se om jeg kjøper turbo eller insprut motor med grenrør og lett trimming :) Tror den vil bruke litt mindre suppe en A motorn :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 B230K er både sprekere og mindre tørst enn en B23A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Har en b200k jeg. trur ikke at den bruker så mye bensin. Har altid hatt lyst til å bytte kam å sette på ett annet grenerør. Men vet ikke hvilken kam såm går i motoren uten at den slår i stempla. man kan jo sette på weber gasser åpent luftfilter, annen kam og grenerør. da blir den jo sprekere. men den vill bruke mere suppe da. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg