BIG Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 spørsmålet er jo egntli ganske greit... hva er forskjellen på gl og cl? skal kjøpe meg en mk3 nå og er på leting etter gode tilbud...noen tips kanskje? Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 spørsmålet er jo egntli ganske greit... hva er forskjellen på gl og cl? skal kjøpe meg en mk3 nå og er på leting etter gode tilbud...noen tips kanskje? Kommer litt anpå om bilen er norsk eller ikke. Fordi tyske cl'er har enn hva norske CL'er har :) Og kanskje mer enn GL. Jeg har en CL, og den har el-soltak, skjermbuelister, dobbel-optikk på hovedlykter ("farge interiør") og sikkert endel andre ting ;) Som f.eks turteller :) Sentrallås og startsperre er vel kanskje på alle? Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 CL kommer vel ikke med lakkerte fangere?Og generelt lite utstyr Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ok...vil det generelt si at gl er bedre enn cl da, hvis man ser bort ifra tyske biler...? Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Ja, GL er bedre. Det vet alle bortsett fra dem som har CL som unektelig hevder at deres CL er mye bedr eog har mye mer spesielt utstyr doh Jeg har en orginal folder fra VW Norge som ble gitt ut i 1996 som gir en kryss med alle forskjellene. Jeg gidd ikke skrive av den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Skal du kjøpe deg Mk3, så sats på en GL da du får bedre utstyr, eller kjøp GTi/Vr6. Men for all del, finn ikke på å kjøpe en som har mindre en 90hk! Min GL har følgende utstyr: El speil m/varme El takluke El vindu Sentrallås ABS dette er en 1992 modell. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg