slayer Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Noen som har det? Må være 2dørs. Helst med minst mulig rust...hvis det er å oppdrive.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 har et taksenka chassy med en del nye deler alt er ditt for 5000kr av nye deler er det to nye framskjermen nye kanaler. har også et chassy til som kan følge med Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 her er en ascona b til salgs .. 99% rust fri .. 2 eiere .. 2,0 xe .. omega gir .. senket 60/50 .. smith revolution 9x16 /7,5x16 ... 2 dørs .. 2 sparco stoler ... hb over 20 000..... den var tilsalgs for en stund siden men jeg fant ut at jeg ikke ville selge den .. men nå LØP OG KJØP ... :) får ikke til og legge ut bilde ... noen jeg kan sende det til på mail så du legger det ut ??=) Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 her er en ascona b til salgs .. 99% rust fri .. 2 eiere .. 2,0 xe .. omega gir .. senket 60/50 .. smith revolution 9x16 /7,5x16 ... 2 dørs .. 2 sparco stoler ... hb over 20 000..... den var tilsalgs for en stund siden men jeg fant ut at jeg ikke ville selge den .. men nå LØP OG KJØP ... :) får ikke til og legge ut bilde ... noen jeg kan sende det til på mail så du legger det ut ??=) Du kan godt sende bilder til meg: urge20@organizer.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 autodb annonsen vectraen på bildet er også til salgs til dem som byr over 80 ... 4 x airbag .. ac . nye 18 " felger og dekk .. pen og praktisk bil :) 95197678 :) du kan få alt for 100 000 tusen .. en som er jevlig gøy og en som er stilig til jobb kjøring ... ring for info ;) bilder kommer ... Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 hvis du er klar for litt jobb så er jeg nødt til å selge skatten min. trenger penger fort og du får barnet mitt. 81mod 2,2i godkjent. bilstein dempere, recaro intr foran og bak, omp ratt +++ Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har en 77 mod 1.9s stående. Har bare gått 57000km, men er ikke EU godkjemt pga rust i gulvet. En eier, og bilen har bulker på alle steder med unntak av panser, bagasjelokk, og høyre forskjerm. Gi bud. Bilen er meget pen og komplett. Tommy 9243 6075 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har en 77 mod 1.9s stående. Har bare gått 57000km, men er ikke EU godkjemt pga rust i gulvet.En eier, og bilen har bulker på alle steder med unntak av panser, bagasjelokk, og høyre forskjerm. Gi bud. Bilen er meget pen og komplett. Tommy 9243 6075 så mye bulker og meget pen?? hmm, jeg for min del syns ikke bulker er pent men... men det er kansje normalt på hadeland? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Kommer litt ann på hvor store bulkene er, ikke sant!!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg