HansM-740GL Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Sliter selv med vått i gulvet. Men det "vannet" er veldig seigt og klisseste. Virker ikke som stammer fra ventilene for derifra er det helt tørt. Men bort ved varmeapparatet ser det ut som det har rent en del. Noen som har noen peiling på hva dette kan være?? Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740b230f Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hei folkens. har dere sjekket den ventilen som slipper inn vann til varmeapparatet?? hos meg kan jeg se at den lekker litt fordi det er litt rust rett under den.. det er et forslag... eller så kan dere prøve å dra av lista for å sjekke pakningen på frontruta. jeg haDDE samme problem helt til frontruta ble skiftet i vinter.. feilen kan ligge der også.. det var det jeg kom på.. lykke til. Hilsen Roger fra Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 hei folkens. har dere sjekket den ventilen som slipper inn vann til varmeapparatet?? hos meg kan jeg se at den lekker litt fordi det er litt rust rett under den.. det er et forslag... eller så kan dere prøve å dra av lista for å sjekke pakningen på frontruta. jeg haDDE samme problem helt til frontruta ble skiftet i vinter.. feilen kan ligge der også.. det var det jeg kom på.. lykke til. Hilsen Roger fra Stavanger Hei. Ja, det er denne ventilen til varme appratet jeg har problemer med. Det drypper ganske så bra. Starta bilen opp og dermed begynte det å dryppe. angry Så, hvordan få tetta denna på lettest mulig måte? Byttes eller er det mulig å få tette/stramme denne på et vis? Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 på rekorden min sprakk varmeapparatet.. selve radiatoren altså. då ble det mye vann i golvet, luktet i tillegg litt surt.. var sommerjobb å ta ut alt fra bilen for å få tørket og tømt for vann.. på scorpioen var det alltid vått inni, men eg la aldri noe innsats i å finne ut kor vannet kom fra, var sikkert hull i golvet eller en rute-/taklukepakning.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hei. Ja, det er denne ventilen til varme appratet jeg har problemer med. Det drypper ganske så bra. Starta bilen opp og dermed begynte det å dryppe. angry Så, hvordan få tetta denna på lettest mulig måte? Byttes eller er det mulig å få tette/stramme denne på et vis? den må byttes hans magnus... koster 770 kroner på volvo. De har den inne på volvo i lillestrøm. Har akkurat samme problem med min hvis du lurer.. =) Mulig det er grunnen til alt sølet.. ! Noen som veit om frostvæske er veldi korrosjonsfremkaldene?? :S Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 samme skjedde med min at den hadde sprekki i krana til varmeapparatet... denne kostet da over 900 kr på volvo, og ca 350 kr på mekonomen. men da denne skal monteres må man være veldig forsiktig med den armen som åpner og lukker.. denne har en tendens til å knekke ganske fort ( har selv erfart) Jeg tok bare å tettet igjen der det lakk med "aralditt". fungerer veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg