MSpeed Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 vil bare si at jeg har pratet endel med disse gutta, og de er utrolig hyggelige. De tar jobben serøst. har ikke handlet noe der enda, men med engang jeg trenger noe så vet jeg at jeg skal handle der.. de er utrolig billige og koslige folk.. ville bare si dette jeg:);I Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Ratking skrev: Du har ikke lyst til å la meg være prøvekanin på noen deler jeg sender inn ferdig pussa til gunstig prøvekanin pris??Jeg har sendt ting til kromming før så jeg vet hvordan overflaten bør være.... Tenkte på smådetaljer... Som sagt...vil gjøre litt på eget først så vi er 100% fornøyd med resultat før vi tar på oss dette for kunder.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 MSpeed skrev: vil bare si at jeg har pratet endel med disse gutta, og de er utrolig hyggelige. De tar jobben serøst. har ikke handlet noe der enda, men med engang jeg trenger noe så vet jeg at jeg skal handle der.. de er utrolig billige og koslige folk.. ville bare si dette jeg:);I Takker for det...godt å se at noen for med seg det vi står for...:) Vi gjør ikke det for å bli rike men fordi vi syns det er gøy...kanksje derfor vi yter litt mer servicen enn endel andre som ser på dette som jobb...:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 jaja, men tilbake til hva jeg egentlig var ute etter, er det noen som krommer alu nå??? må gjøre det føre jeg får på det fuckings innsuget igjen.... Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Eyecandy: Pris på kromming av 4 stålfelger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Eye Candy skrev: Som sagt...vil gjøre litt på eget først så vi er 100% fornøyd med resultat før vi tar på oss dette for kunder.... hhmmmmmm. read it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg