CrZy_T Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 ']-Bremseberedskap hvis du kjører forbi buss på bussholdeplass /barn langs med veien/småroller med sykkel osv -Vær tydelig når du sjekker speil/dødvinkel. Snu litt på hodet så får sensor det med seg også! Helt enig. Hvis sensor'n ikke får med seg at du bruker speilene osv og lager han fort 5 høns av 2 fjær på andre ting. Det er nesten bra å overdrive litt når du skal sjekke slikt. Hvis du kjører stasjonsvogn og det regner så sørg for at bakruta di er ren. Hvis bakruta er møkkete så er det en ganske god pekepinn på at du bruker speilet for lite. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Vær oppmerksom om sensor sier no slikt som "kjør til høyre for så å kjøre til venstre / kjør til venstre og ta til venstre igjen etterpå". Min sensor pleide ihvertfall bare å ta en sving av gangen, og når den der kom var det selvsagt enveiskjøring. Når man skal til venstre ut fra enveiskjøring skal man ligge til venstre på den enveiskjørte veien. Kjeitete forklart, men dere skjønner sikkert :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 14. imorgen... hold oss upto date :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BANDIDA Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Hei Jeg skal ha oppkjøring i oktober ,men gruer meg da jeg er litt redd for å møte på elg,tåpelig men sånn erdet bare så jeg kjører ikke i 80 på landveg,men i 70 huff.Og lurte på feiler du på tekniske feil stryker man da tro? eller at hvis jeg kjører for sakte på landveg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg