bing Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Var en tur på elixia kaldbakken å henta dama, kunne ikke dy meg.. ble litt for voldtsomt for min såre gane.. Hva syntes du? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Ferrari hesten ja ... den hører hjemme på en mr2..... sombrero Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Haha, så den på statoil på Furuset en eller annen gang i høst. Var sammen noen andre folk, som sa: "Åh, sjekk den ferrarien!" Jeg blånekta, og sa det var en MR2, de trodde fortsatt det var ferrari. Helt til jeg gikk bak og viste dem.. Toyota merket på hekken. :roll: notin Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hva er det som gjør at folk vi ha sin toyota til en ferrari? samme hva du sier kommer den der aldri til å se, høres eller virkes som en ferrari.. er det forsøk på å "lure" noen eller syntes noen dette faktisk er stilig? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hva er det som gjør at folk vi ha sin toyota til en ferrari? samme hva du sier kommer den der aldri til å se, høres eller virkes som en ferrari.. er det forsøk på å "lure" noen eller syntes noen dette faktisk er stilig? Dra uvitende fjortiser, er min teori.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Dette er jo hån mot Toyota'n.. :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Dette er jo hån mot Toyota'n.. :D spesielt hvis man ser på F1 resultatene så langt i år :D Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Det er faktisk Ferrari-designerne som har tegnet denne versjonen av MR2 for Toyota. Men det er fortsatt ingen Ferrari da. Så det så. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilb123 Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hva er det som gjør at folk vi ha sin toyota til en ferrari? samme hva du sier kommer den der aldri til å se, høres eller virkes som en ferrari.. er det forsøk på å "lure" noen eller syntes noen dette faktisk er stilig? Se på det siste bildet. Der synes sjåføren, det forklarer vel en hel del...... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Se på det siste bildet. Der synes sjåføren, det forklarer vel en hel del...... :rolleyes: Og hva sikter du etter her? En bonde fra østre Toten kunne ha funnet på noe så harry han også... Trokke forklaringen ligger i "det" men mer i personen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 spesielt hvis man ser på F1 resultatene så langt i år :D toytota 3 eller 4 år i sirkuset å matcher allerede ferrari nesten...sykt Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Nå har vel Ferrari kjørt med fjorårs-bilen helt til forrige løp og da kjørt med lite testing.. så tror nok man skal regne med Ferrari snart;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Nå har vel Ferrari kjørt med fjorårs-bilen helt til forrige løp og da kjørt med lite testing.. så tror nok man skal regne med Ferrari snart;) X ferrari ødelegger all spenning i f1 spørr du meg, få pensjonert han jævla michael schumacher.. ifjor gadd jeg ikke å se ett eneste løp fordi ferrari vant nesten alt :( MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Og hva sikter du etter her?En bonde fra østre Toten kunne ha funnet på noe så harry han også... Trokke forklaringen ligger i "det" men mer i personen... Han sikter til at det sitter en bikkje i førersetet, og at det nok er den som har funnet på å sette Ferrari emblemet på Toyotaen sin.... Hva mener du med bonde fra østre Toten? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Nå har vel Ferrari kjørt med fjorårs-bilen helt til forrige løp og da kjørt med lite testing.. så tror nok man skal regne med Ferrari snart;) X tviler på det egentlig uten at jeg vet for sikkert... men siden de i år ikke kan bytte motor etter hvert løp og skifte dekk i løpet av oppvarming og løp tviler jeg! motorene i fjor var jo ikke optimale hvis de holdt lengre enn et løp og alt det der...så helt samma bilen er det nok ikke! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg