BLACK.PEARL Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Han henviste til en nesten usynlig (eller ikke) HUND som sitter i bilen... ironi/sarkasme etc... Jeg merka mer av sarkasmen enn ironien, hehe, men trenger vel ikke å diskutere dette mer, tåpelig diskusjon :) Unnskyld hvis jeg misforsto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Den tar jeg personlig, det går faktisk to råe ferrarier her, DVS ikke Toyota! Ekke noe vits i å ta det personlig. Har aldri ment at folk fra et viss område ikke har råd til å kjøre en Fellali. Har bare sagt at det finnes utrolig mange harry folk overalt i landet og at hvemsomhelst kan ha funnet på dette med merkingen... Sorry hvis du ble fornærma, ikke meninga i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hihi folk på dette forumet er mestere i misforståelser og i å ta ting personlig.. :P Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hihi folk på dette forumet er mestere i misforståelser og i å ta ting personlig.. :P Antyder du at jeg er dum! Faen skal jeg ta deg! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Antyder du at jeg er dum!Faen skal jeg ta deg! right on! :hug: Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg