v-g Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Jeg har vært mest på engelske, amerikanske og litt svenske (MkIV plattformrelaterte) forum og er ny her og vet ikke hvor lenge forumet har gått og om man kan forvente mange innlegg i dette lite bilvennlige landet... Men er det jeg ser av innlegg her representativt for hvordan ting er? Er det andre norske forum som kan "rappe" folk/innlegg fra dette forumet og motsatt? Jeg forventer vel egentlig ikke noe svar på dette men... Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whz Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 ...bare for å motbevise at du ikke forventer svar.. ;) Men ja, er nok labert med Seat-interesse sammenlignet med andre bilmerker. Fullt forståelig når man kan telle antall forhandlere på én hånd. :( Ser ut som om det er flest Seat-interesserte her, ja, har ikke funnet andre forum hvor Seat-folk gjemmer seg. Vet ikke om VACN kan bidra med å trekke inn "side-merkene" i forumet sitt..? Skoda, Seat, + Porsche & Bentley kunne vel kanskje vært noe for et VAG-forum..? Et rent Seat-forum med 5 aktive medlemmer blir kanskje ikke det helt store... :) (Zamot, var ikke du medlem i VACN?) Siter .Whz - 2008 BMW 325d Coupe x 2003 Seat Leon Cupra R x 1993 VW Corrado G60 x 1990 Mitsubishi Galant GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg