mjepson Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 noen som har handlet fra disse? ser ut som partner av reifendirekt.de... Så på noen dekk til 8x14 felger, 195/45-14. Mine Toyo Proxes blir fort slitt, og begynner å tenke på nye dekk. Er test av alle dekka og de billigste kommer ganske godt ut i slitesterkhet Hankook Ventus K102 heter dem og får 4 dekk inkl frakt til 2941 kr... De fleste her inne kjører vel dunlop sp9000 på 8x14, men til å være det nest dyreste på websiden så får det bare 2.4 med 1 som max score. k102 får 2.5... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 du har vel ikje hatt Toyo dekkå lenge du? eg har og bestillt sånne.. begynne å lure nå.. koste jo d sama så de dunlop på den siå der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 nei har kjørt med dem 1 år nå, men jeg sliter dem altfor mye ned ved å senke bilen 5 cm og så kjøre noen dager før jeg tar dem på verksted. Har merka slitasje på innersiden etter bare 2 dager nå. Jeg kjøpte toyo for 3200 hos johs lunde inkl montering så egentlig blir det samme priser hos dem og dekkonline.no fordi dem tar vel 250 kr for montering. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 fekk pris på de for 3500, men uten vacn rabatter då.. tror eg ska heller bestilla fra den siå.. bra greier de dunlop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hvis du ser på testene så har dunlop samme score som hankook dekka som er mye rimeligere... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 ja, men de bråke mer står det inni bilen.. å polo e ikje akkurat verdens best isolerte bil, vertfall ikje min hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 bråk hører man bare når man har damer i bilen og ikke får lov å guffe opp musikken... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hehe :titties: får nye felger fra tyskland om 1uka ca. å senkesett om 4uker :D FK silverline X.. glæææææææde mææ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 skriv nå hva felger og hva pris og hvor du kjøpte dem, samme gjelder senkesett... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 sende deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 www.interdekk.no har de og billige priser, men her er jo ikke frakten inkl. så du ender vel på samme pris uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg