Gå til innhold

Go-cart 1000cc prosjekt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dæng... Rått! Film! Hvilken frekvens blir det på bakdekkbyttinga da?

He he... tror nok det vil gå noen bakhjul ja... fikk med regn dekk får vått føre også... men tror jeg sliter nok med feste på tørt om den ikke skal prøves på vått..

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått fyr på maskina? du kan gjerne sende en filmsnutt via email vis du vil;)

Har kjørt på starteren i dag,uten bensintrykk og vatn riktig nok men det går i alle fall riktig vei... :)

Er det ingen som vet åssen jeg kan få lakt ut film på nettet da? må vel ha en plass å få lagret den først får så å legge ut link eller?

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt på starteren i dag,uten bensintrykk og vatn riktig nok men det går i alle fall riktig vei... :)

Er det ingen som vet åssen jeg kan få lakt ut film på nettet da? må vel ha en plass å få lagret den først får så å legge ut link eller?

om ikke fila er for stor kan jeg hoste den for deg... send meg filmen på mail så fikser jeg resten...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://dl1.rapidshare.de/files/1188339/214/104_0413.AVI

Virke dette da? det æ berre en prøve tå någgå bil kjøring... kun testing om e fekk te dette film greia,så kansje det bli mere film tå karten.... sombrero

Det funka vettu, gimmie more :D

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider