Gå til innhold

Go-cart 1000cc prosjekt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Tror vektfordelinga på denne råe saken er litt feil.

Hvordan har du tenkt å få flytta litt på vekta. legge på noe få kg forand framhjula?

Har du regna noe på det eller?

Trenger ikke så mange kg, for å utgjevne det, bensintank helt framme hjelper jo litt.

Trur jagge jeg ville hatt veltebøyle på den jeg...

Når kommer det film av testkjøringa?

Fått testa 0-100 og 0-max...?

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen så heftigt.. Jeg og en kompis hadde også tenkt og lage en gokart med 125 kubbiks motor, men ble aldri noe av det pga vi ikke hadde peng..

Men du er rett og slett galen. In gixxer motor i en gokart.

Er den ikke litt baktung ? Kanskje hive på litt vekt framme..

Er radiatoren bak ? Den burde vel være framme da..

Sveiver den ?

No car yet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, siden alle andre sier "dette var rått" sier jeg denne var da søt! må vere den søteste gocarten jeg har sett, men, er enig med det der med veltebøyle, så kan du sette på sånn dragutrusting, slik du ikke går rundt når du gir gass ;) hehe stå på!!!!

magnus

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vektfordelinga på denne råe saken er litt feil.

Hvordan har du tenkt å få flytta litt på vekta. legge på noe få kg forand framhjula?

Har du regna noe på det eller?

Trenger ikke så mange kg, for å utgjevne det, bensintank helt framme hjelper jo litt.

Trur jagge jeg ville hatt veltebøyle på den jeg...

Når kommer det film av testkjøringa?

Fått testa 0-100 og 0-max...?

He He... Vekta er nok ingen problem.. Bensin tanken sitter jo under rattet i framkant og jeg er jo 90kg så tror det blir bra med styring.. har forlenet ramma slik att den går utenfor bakhjulene så den går ikke rundt. tror motoren var en 40-45 kg eller noe jeg,er vel ikke så tungt det? tror start klar vekt blir runt 110 kg aneglsmili

Har et par sett med hjul+regndekk, men tror det blir STORT dekkforbruk på denne tassen så har noen ett par sett liggende til en god pris så send ett pip

Skal se om jeg får ut litt film av litt rusing og gassrespons testing snart :dj

Veltebøyle er jo får pyser :peace:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilke rundetider man kunne klart med noe sånt.. om man hadde hatt en toppfart på 250 eller no :) Tipper 200Km/t i en gocart er fort!! Skal sikkert holde rattet stødig da :D

Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+

Audi RS2. GTK 650. Vems

E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor)

opel calibra turbo 1996 - solgt

opel kadett c - stillestående prosjekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...