Gå til innhold

Spenningsregulator

Ranger emnet

mircelam

Anbefalte innlegg

Temperaturmåler går aldri over 70 grader, bensinmålern faller ned på halv tank så hender det at kupelyset blinker eller ikke lyser før jeg åpner døra. Kan det være spenningsregulatoren som er sliten?
Tviler på at det har noe med spenningsregulatoren å gjør!

Vet at tyske import biler har temperaturmålere som åpner på tidligere temp. som gjør at tempen blir liggende på 65-75... vet ikke om du har importbil men...

bensinmålern faller ned på halv tank? =må ikke kjøre så masse da :rolleyes:

blinker eller ikke lyser før du åpner døra? =dårli kontakt en plass?

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det har noe med spenningsregulatoren å gjør!

Vet at tyske import biler har temperaturmålere som åpner på tidligere temp. som gjør at tempen blir liggende på 65-75... vet ikke om du har importbil men...

bensinmålern faller ned på halv tank? =må ikke kjøre så masse da :rolleyes:

blinker eller ikke lyser før du åpner døra? =dårli kontakt en plass?

Nope bilen er norsk! Lyset virker egentlig, hvis jeg åpner døra lyser den, men om jeg bruker bryteren til å slå på så er det skjelden den virker. Særlig når det er fuktig eller har vært fuktig tror jeg den ikke virker. Skjønner ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope bilen er norsk! Lyset virker egentlig, hvis jeg åpner døra lyser den, men om jeg bruker bryteren til å slå på så er det skjelden den virker. Særlig når det er fuktig eller har vært fuktig tror jeg den ikke virker. Skjønner ikke helt...

det er rett og slett gammal slitasje feil.

lyset mitt funker ikke på døra.

antagelig bare dårlig kontakt på bryteren.

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider