mircelam Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Temperaturmåler går aldri over 70 grader, bensinmålern faller ned på halv tank så hender det at kupelyset blinker eller ikke lyser før jeg åpner døra. Kan det være spenningsregulatoren som er sliten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 veit ikke thumpsup Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mircelam Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 ...for hjelpa!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Temperaturmåler går aldri over 70 grader, bensinmålern faller ned på halv tank så hender det at kupelyset blinker eller ikke lyser før jeg åpner døra. Kan det være spenningsregulatoren som er sliten?Tviler på at det har noe med spenningsregulatoren å gjør!Vet at tyske import biler har temperaturmålere som åpner på tidligere temp. som gjør at tempen blir liggende på 65-75... vet ikke om du har importbil men... bensinmålern faller ned på halv tank? =må ikke kjøre så masse da :rolleyes: blinker eller ikke lyser før du åpner døra? =dårli kontakt en plass? Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mircelam Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Tviler på at det har noe med spenningsregulatoren å gjør!Vet at tyske import biler har temperaturmålere som åpner på tidligere temp. som gjør at tempen blir liggende på 65-75... vet ikke om du har importbil men... bensinmålern faller ned på halv tank? =må ikke kjøre så masse da :rolleyes: blinker eller ikke lyser før du åpner døra? =dårli kontakt en plass? Nope bilen er norsk! Lyset virker egentlig, hvis jeg åpner døra lyser den, men om jeg bruker bryteren til å slå på så er det skjelden den virker. Særlig når det er fuktig eller har vært fuktig tror jeg den ikke virker. Skjønner ikke helt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Det er nok ikke spennigsregulatoren som er gåen, men dårlige loddinger på printplata inni instrumentpanelet. Er typisk på disse bilene, ta den ut og gå over loddingene. ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Nope bilen er norsk! Lyset virker egentlig, hvis jeg åpner døra lyser den, men om jeg bruker bryteren til å slå på så er det skjelden den virker. Særlig når det er fuktig eller har vært fuktig tror jeg den ikke virker. Skjønner ikke helt... det er rett og slett gammal slitasje feil. lyset mitt funker ikke på døra. antagelig bare dårlig kontakt på bryteren. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Når det er noe galt med spenningsregulator slik at dynamo leverer for lav spenning, virker som regel ikke turteller heller.. (i vag) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg