Gå til innhold

Nos


CoilOver

Anbefalte innlegg

Men hvordan blir holdbareheten på motoren?
På en 4sylinder motor på under 2 liter så sier de fleste at du ikke bør kjøre med en større dyse enn 60hk. Det gjelder da standar motor innvendig. Kjører du med en feks 50hk dyse så sliter du ikke ut motoren noe merkbart, så holdbarheten er ikke noe problem. Men på grunn av økt forbrenningstemp så bør man ikke kjøre mer enn 15sek av gangen. Med andre ord ett rep på strippa. 15sek høres ikke så mye ut men prøv og ta tiden når du er ute kjører, det er en liten stund det. Som sagt så kjørte jeg med en 75hk dyse uten no problemer men man vet jo ikke alltid om tillstanden på motoren. Jeg kjørte først med en 50hk dyse men siden det fulgte med en på 75Hk så kunne jeg ikke bare la den ligge i en skuff og støve.. :fire:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår