nilsgeorg Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Lastet for nesten ett år siden ned spillet morrowind, men etter en formatering, og mangel på brenneplater i sin tid, så har jeg nå mistet spillet. Har letet litt på nettet etter en iso versjon, men finner bare warez versonen, så nå vurderer jeg å kjøpe spillet orginalt, og evt. senere kjøpe tribunal add one pakken. Har ikke testet ut mange mods, og heller ikke tribunal, men håper det er noen andre her som har. Er det noen som har noen meninger om spillet + eller - ? Noen som har noen mods som er bra? Er tribunal verd pengene? Ett siste spørsmål: Noen som vet om billige plasser i norge hvor man kan kjøpe spill(online)? Bruker og kjøpe spill selv på akersmic.no, men her koster spillet 499, og tribunal 299.. noen som vet noe billigere, eller plasser hvor man kan laste ned iso versoner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Omtale av The Elder Scrolls III : Tribunal Omtale av The Elder Scrolls III : Morrowind Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Har spilt Morrowind i et år nå. Har aldrig likt rpg'er men dette er i en klasse for seg selv. GENIALT spill! er lvl60 eller no... du kan godt laste det ned fra meg og addonen. ikke kjøp spill. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Hvis du er medlem i http://www.bestgames.nu får du Morrowind til 169,- Mange billige spill der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Sjekk på http://www.gamesmix.com, har bestillt fra dem ett par ganger og det har fungert bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg