maxis Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 NEI , det er ikke så enkelt å lage noen former å støpe litt. Særlig ikke med så små ting.Uansett så må sånne ting sparkles og slipes osv. før lakkering. Er jo allment kjent at glassfiberdeler trenger litt jobb,men det får være grenser..Hadde de kostet på seg 1 time eller to på finishen på forma hadde de nok vært en god del bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 oki.. høres ikke så bra ut, men er villig til å prøve et front sett.. :rolleyes: det skar jo sitte der for godt så er jo bare å sparkle å pusse litt å hel lakkere fronten så blir det vell bra.. Tenkte jeg skulle høre om hvordan det gikk med han kameraten til kzn før jeg handla noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 jeg som er kompisen til kzn.. har enda ikke fått til høyresiden, men jeg synes passformen virket grei nok.. ikke mye å utsette på det.. de virket også veldig seriøse de på spoilershop.se... skal slenge ut noen bilder en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 jeg kjøpte side spoilerene mine hos en volvo forhandler i ski for ca 500kr mener jeg og huske for litt over 1 år siden. men det kan ta noen uker før de får dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har et par addons til fronten liggende. Se signaturen min... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 jeg vet ikke hvordan det er med 740, men til 240 får man fortsatt originalt add-on fra volvo Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 jeg vet ikke hvordan det er med 740, men til 240 får man fortsatt originalt add-on fra volvo Å?finnes det?hva består det av? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asfalt-Cowboy Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 eg kjøpte 2 par addon.lipper frå spoilershop for nokken måneder sida. dei er avstøpning frå originale addon (det står volvo, serienummer osv. på dei) dei hadde litt forskjellig passform men tykkelsen på sjølve leppa var forskjellig, frå par til par. Heile dritten kom på ca 2200 NOK totalt da eg betalte på posten (postoppkrav) ganske mykjee for 4 glassfiber-biter men kva gjer man ikkje for skjønnheten........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Og Volvos originale er i en type hardplast, så de knuser ikke dersom du slår borti noe. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740_gl Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 e du her ja jøran?? hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 e du her ja jøran?? hehe... klart d ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Jeg selger add-on lepper nå!! http://www.qxl.skei.org Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg