Gå til innhold

Nykommer ;)

gsi-power

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva skjer her no da...? Kommet igang med fiksings..?

Har tenkt litt på å kjøpe en sliken selv, var kjipt å se at du hadde krasjet den..

Hvilket trykk er orginalt på disse bilene..?

Hvor mye tåler de å kjøre på orginalt..?

Året's sitat : "Lakendrifting"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer her no da...? Kommet igang med fiksings..?

Har tenkt litt på å kjøpe en sliken selv, var kjipt å se at du hadde krasjet den..

Hvilket trykk er orginalt på disse bilene..?

Hvor mye tåler de å kjøre på orginalt..?

Her skrues det for full styrke...hehe..neida..bare når jobben ikke står i veien:P

Fått på nye dører nå..fronten står klar til montering, men litt retting i blekket trengs først. Må bestille opp ny potte (som ble sjelt) så skal jeg begynne å pusse den ned...

Når jeg er ferdig med den..skal den være svart blank, med hvite store hjul og nedsota ruta, blir fett ;)

Trykk er jeg usikker på gitt, orginalt 150hk i disse da, men med en cooler og justering av trykk, eksos og filter vil gjøre rundt 70hk mer:D Vet ikke hvordan det er med chipp til disse, da det er elektronisk dyse som peser på :D

Bilder kommer, glemmer kameraet hver gang sombrero

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
noen nyheter på gang eller...??

Etter jobb..starta ikke bilen lengre..helt død:S...under sleping hjem gikk plutselig girboksen..alle gir ble frigir:S....tror det bare er å gi opp flaksa:P

Bilen står i bakgården...vi driver nå med en sapporo...el-systemet på de bilene er reine helvette for å si det sånn angry

Men galanten er et langtidsprosjekt..om jeg ikke selger den som den står..da tiden ikke strekker til for så mye skruing:(

96 Bmw 523iA E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

¨hehe...jeg må le:D

Bilen fikk stå i gården ei natt..da jeg skulle prøve gira da, funka alt normalt, kom fram til at det var clutchen som hadde hengt seg opp..altså ikke pedalen..dah.. :pray

Så nå er det bare å heise/montere opp en tank jeg har liggendes, før den er klar for bruk, bilen fikk en liten trøkk i kanalen(bjelke?) i uttforkjøringa, så lurer på om d blir godkjent...så før jeg begynner å påkoste bilen no mer enn bensintank og bensin så sender jeg den inn på kontroll:D

Ellers er jeg intressert i en 2.0EXE delebil..trenger no karossdeler, da de jeg fikk tak i var rusta inn-under trekk og speilfeste..:(..fint om det er en hvit bil..som oftest hvit disse bilene..

Ellers kjipt at det ikke fins no stæsj til disse modellene...ikke en dritt for å si det som det er.. :aug:

96 Bmw 523iA E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKal du lakke hele bilen, eller blir det sånn at straks du åpner bagasjerom/motorrom eller dører, så ser alle originalfargen?

Bilen blir totalt ribba, pussa ned og levert for lakkering, hvor morro hadde det ikke vært å hatt en galant i samme farge som golfen..liker den fargen godt :D

men tiden vill vise..som alltid ;)

96 Bmw 523iA E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...