bom- Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 har lite peiling sånn teknisk sett når det kommer til bil. Og jeg argrer meg grønn på bilen som knirker å knarker... :knob: Hva kan jeg gjøre for å få en slutt på det ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Og hva slags vw kjører du? En del nyere Vw\Audi har jo det kjente multiknirk hjulopphenget :p Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Vw Bora 99 modell. Så det kan sikkert stemme, står noen 18" på de opphenget, så drivknutene har vel ikek godt av det.. men det kan stemme det, kommer litt skranting fra der, når jeg svinger, men høres ikke ut som noe spesielt drivknute lyd.. men er det noe å gjøre ? eller bare er de elendig på det der ? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Er ikke bare hjula som subber en plass i hjulbuen? Multilink knirker mye på passat\a4\a6 pga feil på det, derfor navnet multiknirk. Er et annet hjuloppheng på Bora, så er ikke det som er problemet ditt. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hmmm, okay. Nja, tror ikke det er det at de tar ani, men kan jo sjekke det, Men det er mer som om den hopper inn på ett lite hakk når jeg svinger til Venstre... Og så knirker bilen mye generelt, feks når jeg bremser.. bare vanlig knirking.. er det muligt å smøre det ? eller kan det være pakkninger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 blir bare mer og mer forbanna på det greiene, ingen som har opplevd det ? Høres mer ut som ett knekk, og det kommer fra hjulstillingen en eller annen plass.... HJELP :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hehe, en kompis av meg hadde det samme problemet. Det knirket og knarket, og fiksen var visstnok å åpne og lukke soltaket ;D If everything was that easy.... Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 blir bare mer og mer forbanna på det greiene, ingen som har opplevd det ? Høres mer ut som ett knekk, og det kommer fra hjulstillingen en eller annen plass.... HJELP :) Det kan muligens være at foringene/ de indre stabstagfestene er løse. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikps Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hadde dette problemet med min egen bora. Leverte den hos møller her oppe i alta og ba de fikse. Var visst noen foringer øverst i demperne som var dårlige, så de ble bytta. Knirkinga ga seg endel, men jeg kan fortsatt høre det svakt hvis jeg svinger mye i sakte fart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg