RS2-GTi Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Mekanisk innsprut ser rett og slett helt jævlig ut nede i motorrommet - Digifant er mye mer cleant. Hvilke deler trenger jeg til ombyggningen egentlig ? Har bare vært borti Corrado med Digifant, og den er jo lagd for overladdning. Er det store forskjeller på dette og f.eks. fra en Golf GTi 1990 mod ? Siden jeg har Corrado delebiln enda, så har jeg en del deler liggende. Men visst noen kunne gi meg en liste hadde det vært topp .. og helst forskjellen med/uten overladdning. Rett å slett om jeg skal se etter enkelte deler fra en GTi golf i stede for å plukke i fra Corradoen ? Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Vel, det finnes to flere utgaver av digifant, og skal du kjøre n/a uten overladning, så er det vel best å ta digifanten fra en n/a motor, for eksempler digifant 2 som står i ABF 2,0 16v motoren. Dette sprutet er derimotlitt vanskeligere å få tak i, men finnes i 2,0l 16v motorene til passat/ golf 3 osv... Kan også bruke digi1 til g60, men denne må da oppgraderes med en chip fra sns. Da trenger du: - komplett ledingsnett mellom ECU og alle sensorene. -Alle sensorene (knock/Air temp, lambda osv... - Throttlebody til digi1 - fuelrail med FPR til digi 1 - ECU - Tomgangsregulatoren Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Golf2 GTi 8v kom vel også med digifant på slutten. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 jo, helt korrekt det det... kom ikke på det.. har ikke drevet så mye med de motorene.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Den delelista, er ikke den litt kort ? :P Hva med ECU feks ? :P Men da forsvinner vel fordelen med Audi Spjell ? Eller kan man bygge det om ? Noen som har bilde av motorrommet til Golf med Digifant ? Golf 2 da .... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 nei, den lista skal være rett den.. muligens at jeg har glemt noe da men.. ECU er det samme som hjerne og det står på lista.. se i motorrommet til speedwell sin r20 golf det er med digi 2... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg