Gå til innhold

Mekanisk innsprut -> Digifant

Ranger emnet


RS2-GTi

Anbefalte innlegg

Mekanisk innsprut ser rett og slett helt jævlig ut

nede i motorrommet - Digifant er mye mer cleant.

 

Hvilke deler trenger jeg til ombyggningen egentlig ?

Har bare vært borti Corrado med Digifant, og den er jo

lagd for overladdning. Er det store forskjeller på dette

og f.eks. fra en Golf GTi 1990 mod ?

 

Siden jeg har Corrado delebiln enda, så har jeg en del

deler liggende. Men visst noen kunne gi meg en liste hadde

det vært topp .. og helst forskjellen med/uten overladdning.

Rett å slett om jeg skal se etter enkelte deler fra en GTi

golf i stede for å plukke i fra Corradoen ?

Raymond

 

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det finnes to flere utgaver av digifant, og skal du kjøre n/a uten overladning, så er det vel best å ta digifanten fra en n/a motor, for eksempler digifant 2 som står i ABF 2,0 16v motoren. Dette sprutet er derimotlitt vanskeligere å få tak i, men finnes i 2,0l 16v motorene til passat/ golf 3 osv...

 

Kan også bruke digi1 til g60, men denne må da oppgraderes med en chip fra sns.

 

Da trenger du:

 

- komplett ledingsnett mellom ECU og alle sensorene.

-Alle sensorene (knock/Air temp, lambda osv...

- Throttlebody til digi1

- fuelrail med FPR til digi 1

- ECU

- Tomgangsregulatoren

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår