Gå til innhold

Senkesett 940

Ranger emnet

Jokek

Anbefalte innlegg

Disse felgene finnes kun i 17" men er billigere enn alle andre fine volvo felger i 15" og 16". Kun 998,-

Oppdal ligger 40 mil nord for oslo.

Eiker har avbetaling ja, se http://www.eiker.com

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tvindal

Disse felgene finnes kun i 17" men er billigere enn alle andre fine volvo felger i 15" og 16". Kun 998,-

Oppdal ligger 40 mil nord for oslo.

Eiker har avbetaling ja, se http://www.eiker.com

Akkay, til Oppdal kan jeg altids ta en tur da!

Skal ned i Skiens området om 7 uker tenker jeg!!

Ja, men grunnen til at jeg ikke vil ha 17" er dekkprisene! Hehe...

Men kan jo tøye økonomien littegranne til da tenker jeg!

Men 998,- er vell uten dekk da rekner jeg med! Skulle hatt en felgpakke med dekk jeg skjønner du! Hva kan du anbefale da til en fornuftig pris?

Sitter vell ikke på mirc nå? Enklere og snakke om det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har kjøpt men ikke installert Volvo-original senkesettet nå. 26mm senking sto det i katalogen. Settet kostet 5060,- på Skedsmokorset og inneolder Sachs gassdempere (vet ikke om det er Sachs Advantage, men mulig) og Sachs progressive fjærer + noen monteringsdetaljer. Synes ikke prisen er så ille og egentlig håper jeg at settet ikke senker mer enn de lovede 26mm.

Skal komme med rapport på hvordan dette funker når greiene er montert. Mulig det går å kjøpe det samme settet direkte fra Sachs også forresten.

mvh

Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
Ok. Har kjøpt men ikke installert Volvo-original senkesettet nå. 26mm senking sto det i katalogen. Settet kostet 5060,- på Skedsmokorset og inneolder Sachs gassdempere (vet ikke om det er Sachs Advantage, men mulig) og Sachs progressive fjærer + noen monteringsdetaljer. Synes ikke prisen er så ille og egentlig håper jeg at settet ikke senker mer enn de lovede 26mm.

Skal komme med rapport på hvordan dette funker når greiene er montert. Mulig det går å kjøpe det samme settet direkte fra Sachs også forresten.

Åssen er settet? er det bra eller dårlig?

siste post var jo i februar.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider