stubb Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 noen av dere Cosworth kjørere som er interiserte i og kjøpe Laguna leppe? passer perfekt på orginal frontfanger, kan prøve og få lagt opp et bilde. Solgte en til en kamerat, blei veldig kult. Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 mange på primera forumet som vil kjøpe sikkert om du har noen og selge. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra4x4 Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Er interessert i en Laguna-leppe jeg. Hvor mye skal du for den? Den er så og si strøken? Send meg en mail hvis du er interessert i å selge. Mailadressen min: rs-cosworth@spray.no Siter '88 Ford Sierra RS Cosworth 2wd '93 Ford Sierra Cosworth Replica 2.0 DOHC 4x4 '05 Ford Focus 2.0 TDCi Titanium MS Design edition www.FMCN.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg