CarinaII Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Sko likt å fått meg ein nye frontfanger... men styling t min bil e sjeldent og ikkje å få tak i her i Norge. fant ein fangar i tyskland t 298£, men fins d billigare varianter mon tru??? Eller hvilke fangere er lettest å tilpasse min Toyota CarinaII 1988? noen... Siter - Nissan Primera SRi 1,6 - Toyota CarinaII XL 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Sko likt å fått meg ein nye frontfanger... men styling t min bil e sjeldent og ikkje å få tak i her i Norge. fant ein fangar i tyskland t 298£, men fins d billigare varianter mon tru??? Eller hvilke fangere er lettest å tilpasse min Toyota CarinaII 1988? noen... Ta en kikk i siste Autofil bladet, der har du en oppråna Carina II Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg