70' Chevelle Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Jeg tror det er noe muffins med boosteren min, at den lekker et eller annet sted. Har prøvd litt med startgass men merket ikke noe spesielt. Det som skjer er at når jeg bremser hardt, synker turtallet på motoren. Står jeg stille og pumper på bremsen går turtallet noen ganger opp, andre ganger ned. I forigårs funka nesten ikke forsterkningen i det hele tatt og måtte trykke veldig hardt for å stoppe bilen. Er det vanlig feil på en 88-modell med 240000km? Jeg finner nok en ny på skroten, men da er den sikkert ikke helt topp den heller. Skal prøve å bytte i hvert fall. Kan jeg evt. ta en fra 740 eller 940 og få en nyere modell? Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Totoogførr Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 jeg ville ha prøvd å bytte/rense tilbakeslagsventilen (hvit plast ting på B. som du trer slangen på) først for å se om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 jeg ville ha prøvd å bytte/rense tilbakeslagsventilen (hvit plast ting på B. som du trer slangen på) først for å se om det hjelper. Jepp, byttet nå nettopp. Merket ingen forskjell foreløpig. Men vi får se om det hjelper, om jeg har stabil og full bremsevirkning i morgen. Jeg tettet også igjen den pulsair(eller noe sånt)-røret på innsuget. Kan jo ha vært noe mufins der og. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.