AndySix Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 I morgen tidlig leveres min bella inn for å montere disse: Er litt spent på dette da.. God damn.. er kanskje ikke så big deal, men gleder meg veldig til å se og prøve! :D Stay tuned! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Hva får deg til å begynne å senke en bil midt på vinteren? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 gjorde da jeg også det.. ikke.no problem det vel... ;) ikke alle som bor i sameland,vettu :D (ja,jeg vet hvor Narvik er..;)) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by Jonte Hva får deg til å begynne å senke en bil midt på vinteren? :) Midt på vinteren? Hva snakker du om? :D Her er det absolutt ingen snø og tørre veier! :) Vel, hadde tenkt å gjøre dette i vår, men så fikk jeg lyst til å gjøre det med en gang da jeg fikk fjærene. Du vet sikkert åssen det er. :) Nå venter jeg bare på tlf fra verkstedet om at jeg kan hente bilen! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 skikkelig påskevær her nå.. lyst til å sette på sommerdekka! hehe.. litt tidlig ja! Du får legge ut ett før og etter bilde av kjerra da! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Blir tøft det der Andy! :D God helg folkens! :cool: Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Takk for støtten i ventetiden! ;) Da har jeg fått igjen bilen og er tilbake fra en liten prøvetur! :D Førsteinntrykket er: Genialt! På vanlig kjøring merker jeg ikke særlig forskjell faktisk. Eneste jeg har funnet er når jeg bremser og aksellererer så nikker ikke bilen så mye. Trener litt mer tid for å bli kjent med dette. Over de fartsdumpene jeg har kjørt over har det ikke vært noe problem, men her merker jeg kun forskjell når jeg 1. har flere enn to i bilen og 2. Når fartsdumpen oppdages litt vel sent. ;) Utseendet ble jo veldig bra da! Veeeeldig lav foran.. Skal kjøpe meg skikkelig plog foran der hvis det snør igjen nå tenker jeg. Bildene her blir ikke så veldig bra fordi jeg kun har vinterdekkene på. Så jeg tar med et før-bilde fra desember. Den store forskjellen kommer når jeg får på 17" felgene igjen.... :D :D :D Før: Etter: Dette ble bra det asså! PS. JA, det ene p-lyset har gått. God helg! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Nå ble den lavere ja!! Gjør seg bare med litt senking!! MYE Penere bil med en gang! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by NoLimit Nå ble den lavere ja!! Gjør seg bare med litt senking!! MYE Penere bil med en gang! :) MAX ENIG ! :D :D ble fett det her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Dette så meget bedre ut ja. Tøfft skilt foresten.:D Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Originally posted by Mr.Stream Dette så meget bedre ut ja. Tøfft skilt foresten.:D Thanx! Utrolig hva man kan utrette med photoshop. ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg