skripis Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Høyre-klikk, velg "lagre som" 18MB nedlasting...ble akkurat ferdig med å redigere i kveld. Og JA, det er jeg som brekker ryggen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hørtes ikke bra ut... og dett'a vil du at vi skal se på....? Grøss og gru... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hørtes ikke bra ut... og dett'a vil du at vi skal se på....? Grøss og gru... Er ikke skummelt! Bare moro :) Nb. Jeg er helt fin igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Er ikke skummelt! Bare moro :) Nb. Jeg er helt fin igjen! å Ja, Det er sikkert moro å brekke ryggen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 å Ja, Det er sikkert moro å brekke ryggen :) Bare moro å SE på. Det var faktisk jævlig vondt, ble liggende i senga i en måned etterpå. Men men, jeg har jo blitt helt fin, så da får man se på det på humoristisk vis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Da var den sett.... Hva kan jeg si? Den var jævlig rå, men tror nok ikke det frister med en gjentakelse knock Godt deg gikk bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hehe, festlig :) Hvor i Arendal var dette gjort forresten ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Jomåsbanen i Froland....crossbane. Så det var faktisk på HELT lukket område! Lukket i hvilken forstand ? Hadde vært gøy å herje litt der med egne biler om det var mulig. Du kjenner ikke en Svein Roger fra Froland vel ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Lukket i hvilken forstand ? Hadde vært gøy å herje litt der med egne biler om det var mulig. Du kjenner ikke en Svein Roger fra Froland vel ? Svend Roger? Eller noe sånt? ...vet hvem det er. Er ikke så mulig å herje der nei....er bom, og stengt utenom åpningstidene til crossbanen. Men jeg kjenner jo noen i crossklubben...hehehheehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 han heter Svein Roger, 22 år kanskje, kjørte en del rundt i en Opel Omega om jeg ikke husker feil. Bor på blakstadheia. Ring any bells ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 han heter Svein Roger, 22 år kanskje, kjørte en del rundt i en Opel Omega om jeg ikke husker feil. Bor på blakstadheia. Ring any bells ? Oh yes. Vet hvem det er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 You got pm Edit: Beklager Off topic... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 FY flate! var et hardt nedslag!!! Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 så ikke helt bra ut det nedslaget der :\ er vondt å brekke ryggen, har gjordt det selv :P Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 au. Det første hoppet var smooth da. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg