-cardudde- Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Rått:D hehe, så filmen på skolen , var nok mange som sa "Ahhhh" ja..hehe, drit rått, godt at det gikk bra med deg da til slutt:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 har gjordt det selv Vi venter i spenning..? Hvordan :rolleyes: :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 må bare si at du er en skikkerlig tøffing! kan ikke være godt å brekke ryggen! tok det lang ti før du kom deg til et sykehus? håper alt er bra med deg nå ;) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Steike, her satses det! Stilig video. Ikke gunstig å lande såpass hardt nei, bra du ikke fikk noen varige skader :) Barskt å gå tur med brukket rygg :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 må bare si at du er en skikkerlig tøffing! kan ikke være godt å brekke ryggen! tok det lang ti før du kom deg til et sykehus? håper alt er bra med deg nå ;) Var vel på sykehuset etter en time eller noe sånt...men det hjalp jo fint lite, fikk ikke noe dop før jeg hadde vært i røntgen osv...men men. Sov godt ihvertfall! Ble operert tre dager etterpå, og var vel litt over 3 uker på sykehus i alt tror jeg. Er helt grei igjen nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Vi venter i spenning..? Hvordan :rolleyes: :) det hadde ingenting med bil å gjøre hvis det var det du tenkte :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 skal love dere det at det er bare piece off cake å brekke ryggen ja,dere skulle sett når jeg brekkte kuken ja..hoho jerkoff Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hah.. doh Dalheim: hehe det var visst jeg som tenkte litt for fort :) Kan ikke være godt og brekke ryggen nei :( Hvis du brekker for mye inni der, kan du ikke bli lam da..? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Kan ikke være godt og brekke ryggen nei :( Hvis du brekker for mye inni der, kan du ikke bli lam da..? fort gjordt å bli lam hvis man brekker for mye i ryggen ja :\ Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hæh? ser dere nedslaget? filmen min stopper når bilen er på hoppet! Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hæh? ser dere nedslaget? filmen min stopper når bilen er på hoppet! jeg ser nedslaget Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 laster du ned hele får du nok se det skal du se Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Bump :hello: Brakk ikke ryggen for bare 1000 visninger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Bump :hello: Brakk ikke ryggen for bare 1000 visninger :) Oki.... 1001 nå :D Faen så vond den landingen så ut....wtf? Bra du klarte deg!! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 står respekt av å tørre d greiene der asså!! drit fet film!! fint å høre at det går bra med deg nå! vurderer å prøve igjen??:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg