skripis Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Høyre-klikk, "lagre som" En liten filmsnutt som viser hvordan en B2000 overlevde meg...jeg brakk ryggen i det siste hoppet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 LOOOOOL!!!!!!! wtf? :roll: :roll: sorry at jeg ler ass, men gåre bra med deg? :D Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 LOOOOOL!!!!!!! wtf? :roll: :roll: sorry at jeg ler ass, men gåre bra med deg? :D Øyvind Jada, hehe. En måned i sykeseng, og tre måneder med ganglag som ei gammal kjerring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hehehehhee, det så jo dritfett ut da!!! :D vi har en greie her, hvor vi skal kjøpe en 1500kr bil nå og da, og kjøre den til den dør... og så levere inn igjen.... good fun :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg