Gå til innhold

Har du 4x100 felger liggende og kunne tenke deg noe stash istedet for kr?:)

Ranger emnet

Nytern

Anbefalte innlegg

Da har man da oppdaget en smule kast i 2 av sommerfelga og siden lommeboken er tom etter rep av mr2 lurer jeg på om noen har no greie felger liggende som dem kunne tenke seg å bytte bort i noe...

Hva har jeg?:)

1stk koda hjemmekinohøyttaler sett... Front,center,bakhøytt... Fungerer finfint, men er byttet ut med kraftigere saker.

2stk dragster midbasser.. 6 eller 6,5"... Nesten ikke brukt ettersom jeg ikke har plass til dem i mr2en.

1stk Harman Kardon bilforsterker.. Skikkelig klassiker.. Yter 2x50 ordentlige watt ettersom jeg husker.. (Trenger nye skruer til 2 av terminalene) Funker finfint:)

4stk 14" alu felger fra en bmw e30... Finfine felger, men for små for mr2en:)

1stk 10" Hurricane Audio bass... Aldri prøvd i kasse, men sjekka at den funker.

1stk G-tech performance pro g-kraft måler... Måler hk, 0-100, g-krefter i sving, aks, nedbremsning, 100-0(fot) osv...

4stk 15" rial viper felger.. Disse jeg da har fått litt kast i.. I følge vianor var det ikke noe å bry seg om, men på en såpass stiv bil og med en så perfeksjonistisk eier er dem modne for utbytting.. Med 2 gode og 2 relativt gode 195/50 dekk..

Vetke om jeg fanger noens interesse, men verdt et forsøk... Selger jo også dette hvis noen er interessert.. Me need felgs.. :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man da oppdaget en smule kast i 2 av sommerfelga og siden lommeboken er tom etter rep av mr2 lurer jeg på om noen har no greie felger liggende som dem kunne tenke seg å bytte bort i noe...

Hva har jeg?:)

Harman Kardon bilforsterker.. Skikkelig klassiker.. Yter 2x50 ordentlige watt ettersom jeg husker.. (Trenger nye skruer til 2 av terminalene) Funker finfint:)

4stk 15" rial viper felger.. Disse jeg da har fått litt kast i.. I følge vianor var det ikke noe å bry seg om' date=' men på en såpass stiv bil og med en så perfeksjonistisk eier er dem modne for utbytting.. Med 2 gode og 2 relativt gode 195/50 dekk..

:)[/quote']

Meget intr. i dette.

Hvor mye for hver av sakene?

Jeg har 4x100 felger men det er bare 14" desverre så regner med at du kanskje er intr. i å selge som du sa istedenfor :)

H/K forsterkeren er jeg mest intr. i ... har en TC600 og skulle hatt en grei 2 kanaler til frontsettet u see :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Vanskelig å si hvor mye jeg skal ha for hver av sakene.. Ikke tenkt over det igrunn :) Den Harman-forsterkeren er jo noen år gammel da, men bærer ikke preg av mye bruk akkurat... Du får komme med bud på det du er interessert i... 14" felg kan være interessant om dem er tøffe... :)

Beklager sent svar... Trodde jeg hadde svart, men trodde tydeligvis feil doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Likte felgsett nr2... :)

Forsterkeren heter CA240... :)

Skal se an litt... jeg vet enda ikke om jeg får tak i sommerfelger se... og hvis jeg kvittermeg med nr2 så har jeg kun vinterdekk hehehe....

hvormye skal du evnt. ha imellom på 15" felga og forsterkeren mot felga mine?

Tror du ETene passer overens? tror mine er 35... får jeg med felga dine så får du med dekka på sett nr 2 og :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Skal vi see... De felgene jeg har liggende er jo absolutt brukbare.. Vetke helt jeg igrunn... Bare jeg hadde fått en garanti på at felgene dine er runde.. Og.. Vi måtte jo møttes et sted eller noe.. Litt vanskelig få med seg felga/dekka i mr2en men :) Er det dekk på felgene dine? Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider