mazda626v6euro Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Noe jeg lurer på. For 1 år siden, sånn sirka, kjøpte jeg nye dempere. Alle fire. da sa de at de måtte ta ut baksete. både ryggen og puta. Det jeg lurer på er om man må det samme hvis man skal senke bilen. Er det lett å sette på? Tar det lange tiden? Er det ikke også slik at man får kjøpt senkesett med og uten godkjenning? Altså biler som har sett som ikke er godkjent går ikke igjennom EU kontrollen. Eller? Kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus72 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Du kan ringe meg så kan jeg forklare dette Kristian! Siter V6 growl never go out of style... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Du kan ringe meg så kan jeg forklare dette Kristian! Forklare! Det meste jeg har gjort på bilen er å skifte klosser. Men vask og pollering er jeg en reser til. :) Skal jeg senke bilen så må jeg nok sette den inn på Mazda. Ikke søren om jeg kaster meg inn i det selv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg