Crazytaxi Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei. driver for tiden å setter sammen igjen en FD 7'er, men har et problem. Driver å kobler releene foran i motor-rommet. De som styrer bensinpumpe, AC, horn.... Og trenger et koblings-skjema for disse... de jeg klarer å finne på nettet er kun til den amerikanske og canadiske versjonen. Jeg trenger til den Europeiske / Norske versjonen.... HJELP??!!?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 frank ooovveeee? :rolleyes: mazdafun har det du måtte trenge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hehe... nei ikke frank ove dette nei.. Kent-Olav her.. broren min sin 7'er. Kjell Aage Moe. K skal prøve der... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gabberguy Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 http://www.iluvmyrx7.com Hei, på denne siden finner du verkstedsmanualene. Manualene er riktignok til de amerikanske modellene men er det noen forskjell på de amerikanske og europeiske modellene på disse områdene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Ja det er nok dessverre det. for i den amerikanske versjonen så er det bla et rele som ikke er i bruk av de fire små som er på høyre side. Og i den amerikanske er det et radio-rele hvor det ene lys-releet skal være. Så har vært der og sjekket ja... begynte å koble etter det skjemaet, kom så langt som til bensinpumpa og AC før det ble forskjellig... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hehehe, frank ove og mazdafun er samma fyren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hehehe, frank ove og mazdafun er samma fyren :D Hei. Jeg har sendt han en mail nå. Har mye å gjøre om dagen. Mange små Mazdaer som er hos "tannlegen". mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hehehehhee, mye trekking? ller mest vedlikehold? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hehe.. så den mailen nå, og har tatt en tlf til brodern, han syns det var noe kjent m nr ditt så... hehe... Så da får du nok en tlf iløpet av kort tid.. hehe.. Må få satt den sammen igjen så han kan få skilter på den igjen, så jeg får lånt den litt i sommer.. hehe :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg