Tore Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hva er det dere lakkerer modellbilene deres med? Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 fungerer med vanlig billakk ;) men vet ikke åssen grunning man trenger.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 jeg bruker tamiya grunning. av lakk,så bruker jeg:humbrol,model-master,tamiya,mr color,dupli color. men skal man bruke billakk,så må man finne en primer,som tåler lakken,for billakk smelter plastikken. tamiya grunningen har tålt alt jeg har prøvd av billakk. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismoman Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 mener du lakk til plastmodeller?det er best med Tamya eller Humbrol maling til det.kjøpes på de fleste hobbybutikker.Hbbyland på strømmen i skedsmo har bra utvalg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg bruker Humbrol som jeg tynner ut med white spirit.. funker like godt som humbrol sin tynner og det er mye billigere i mengden :) Bruker airbrush til å lakkere med, sammen med noen timer våtsliping får jeg et suverent resultat ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Brukte vanlig modell-maling på bilene mine før... Men har gått over til vanlig billakk(biltema) Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ok takker.... Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg