Darkstar Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Har tenkt på å fjerne listene på dørene og VW merket på bakluke på min 98 mod Passat. Lurer på om noen har erfaring med dette? ER listene bar limt rett på dørene, eller er de klipset fast? Og VE merket limt rett på bakluken, eller er det felt inn i luken? Har fjernet Passat merket og 1,8T merket, det gikk greit. Har også tenkt på å lakke kanal listene på bilen, men vetsje hvordan det vil gå. Har hørt det kan beggynne å trekke seg sammen og bli bulkete..... Noen som har fornuftige innspill angående dette..... :) ;) :rolleyes::rolleyes: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Lykke til! Håper du får det til! Clean-look er tits! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by Passat_RS Har tenkt på å fjerne listene på dørene og VW merket på bakluke på min 98 mod Passat. Lurer på om noen har erfaring med dette? ER listene bar limt rett på dørene, eller er de klipset fast? Og VE merket limt rett på bakluken, eller er det felt inn i luken? Har fjernet Passat merket og 1,8T merket, det gikk greit. Har også tenkt på å lakke kanal listene på bilen, men vetsje hvordan det vil gå. Har hørt det kan beggynne å trekke seg sammen og bli bulkete..... Noen som har fornuftige innspill angående dette..... :) ;) :rolleyes::rolleyes: VW merket er vel innfelt.. Så da må du sveise igjen og sparkle og pusse.. For så å lakkere hele luka. Trur sidelistene er klipset på, men jeg er ikke sikker. OM, dem er limt på kan det være litt risikabelt å ta dem av.. Lakken kan følge med.. Du må nok pusse litt uansett, henger vel litt lim igjen osv.. Så om det blir helt HEL farge er ikke sikkert.. Litt dumt å begynne med sånne ting på en såpass ny bil da :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 gummilistene på dørene er lima! iafall på min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by Jonte Trur sidelistene er klipset på, men jeg er ikke sikker. OM, dem er limt på kan det være litt risikabelt å ta dem av.. Lakken kan følge med.. Du må nok pusse litt uansett, henger vel litt lim igjen osv.. Så om det blir helt HEL farge er ikke sikkert.. Sidelistene er nok limt på.. trikset er å bruke varmepistol, og varme forsiktig opp.. da kan du dra listene av.. det resterende limet varmer du opp, og polerer vekk.. enklest med maskin. Originally posted by Jonte Litt dumt å begynne med sånne ting på en såpass ny bil da :) Nei.. det er smart å gjøre det på en såpass ny bil.. større sjans for at det ikke er fargeforskjell under listene. Jo eldre bilen er, jo mindre har originallakken under listene fått smake vær og vind.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by LupoB0Y Nei.. det er smart å gjøre det på en såpass ny bil.. større sjans for at det ikke er fargeforskjell under listene. Jo eldre bilen er, jo mindre har originallakken under listene fått smake vær og vind.. Ok, høres bra ut... Håpte de bare var limt.... Var ikke fargeforskjell på bakluken ihvertfall. Bilen er sølvgrå, så det forskjellen blir nok ikke så stor uansett...... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by vwgolf2 gummilistene på dørene er lima! iafall på min! På Golf 2 er det forskjellig di. På de før 88 så er det limt på. På det etter er det klipset på.. Men, akkurat nå er det snakk om Passat :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 er det snakk om passat?? wtf? wtf? wtf? tror fortsatt t de er limt på. hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 merkene bak brukte jeg først bare varmt vann.. så tanntråd til å løsne merkene.. så litt rødsprit.. og så polere som helvete :D listene på dørene brukte jeg varmepistol på og dro sakte av.. ikke vær for genrøs med varmen.. da sprekker lakken :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 De gikk ikke... Var hull undere listene som det stod noen klips i.............. Jævla Møkk.................. Da blir det lakking av listene i stedet......... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg