__verox__ Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Er d noen her som har erfaring me Magnat? Har tnekt på å kjøpe disse: magnat Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Er d noen her som har erfaring me Magnat?Har tnekt på å kjøpe disse: magnat magnat er et ganske billig merke, men det gir mye for pengene, jeg anbefaler ikke det billigste, men dem pakka du har der, har jeg her også:) den trøkker mye for den prisen:) har igjen en pakke her, den går billig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 magnat er et ganske billig merke, men det gir mye for pengene, jeg anbefaler ikke det billigste, men dem pakka du har der, har jeg her også:) den trøkker mye for den prisen:) har igjen en pakke her, den går billig:) Hvilken pris er aktuelt da! er blitt tibudt denne pakken til 5000kr! Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hvilken pris er aktuelt da! er blitt tibudt denne pakken til 5000kr! Har sendt deg en pm, :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beje Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 http://www.bilogmc.com/html/products_2.asp?clientid=432930&productid=17973698&productname=Magnat+pakke&category=Bilstereo&subcategory=Pakketilbud&show_product_list= selgers også her bare så du kan se og vurdere om du vil :P Siter 01: Volvo v70 XC solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2 solgt. Nissan 200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SjefsGriseBuve Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 bilogmc.no har igrunn greie priser de.. :) Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 jeg hadde en magnat XTC 1500 15" den dro godt:) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Har selv solgt ca 12-15 sånne pakker, funker rimelig fint de :) har også testa endel produkter til Magnat, er jo et billig merke, som funker veldig bra i forhold til pris :) såfall de produktene jeg har erfaring med ! Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reflex Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har en magnat XTC 1500 15" i en bandpass kasse, den er på 140 L laget nyaktig etter den anbefalingen så var med elementet. Den drives av en Crunch MXB4100. Den får 400 crunch max watt, men den skulle hatt litt mer. Så jeg syntest faktisk at jeg fikk ganske mye for pengene. Betalte 1500 for den i tyskland. Den står faktisk i en Peugeot Boxer 2.8 av den høyeste og lengste typen. Mvh Alex Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 en kamerat hadde samma kassa. Spiller helt greit. Men om jeg hadde kjøpt den pakka til 5000? hmmm. Det spørs. Ville kanskje hørt med soundstyling. Xelent TT1201 12 basser`ne spiller sinnsykt bra i forhold til prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 JEg kjøpte kabler til den aktuele forterkeren! 4awg strøm og jordings kabel, 60A sikring, 8awg rca kabel fra power acoustik! holder det? Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 jepps, holder det :) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg hadde to Magnat 12" en gang i tiden. De var med flat membra og de spillte meget bra til prisen. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 . Xelent TT1201 12 basser`ne spiller sinnsykt bra i forhold til prisen. Og med tanke på feilprosenten på Xelent så tør du å anbefale det? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Og med tanke på feilprosenten på Xelent så tør du å anbefale det? tenker ihvertfall jeg var heldige med mine alu basser doh lyst på kicker eller jl nå.. ikke sikker.. skjedd noe mer med panda'n nils petter?? btt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg