Kallas Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Opprinnelig skrevet av Zetec : Og med tanke på feilprosenten på Xelent så tør du å anbefale det? Hvilken feilprosent? Har hørt om ytterst få som er misfornøyd med Xelent, og hvis noe har gått i stykker, er det ikke noe problem å få noe nytt/fikset, Asle er himla grei sånn sett. Jeg bare lurer, er du redd for å miste kunder siden du alltid skal klage på Xelent, eller bare misliker du Xelent??? Er ikke ment som noe "angrep", hadde bare vært morro å høre hvorfor du er så dønn negativ, hehe :D Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 JL og kicker er nok i en annen klasse ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 tenker ihvertfall jeg var heldige med mine alu basser doh lyst på kicker eller jl nå.. ikke sikker.. skjedd noe mer med panda'n nils petter?? btt Jepp, noen er heldige, mange er uheldige. Forsterkerene er noe svekket i elektronikken hvertfall. Holder på med pandaen i dag, skal legge opp strømmen, til forsterker, spiller osv. Og skal få montert ett komponentsett foran. Mulig jeg får tatt en testmåling til uka :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg