Gå til innhold

Sort audi sivilbil i tromsø

Ranger emnet

unreal

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som har en komplett liste over alle sivil bilene i byen?;) hadde vært greit å ha når man får lappen straks;) og btw, Dalheim, jeg skal ta bilen din ut på en prøvetur da^^ *håpe*

Ja du kunne jo vågd deg å kjøre forbi noe som helst du lillebror!! Du vet konsekvensan av det...kleppe skiltan dine tvert og tar alle bilnøklan dine å gjømme dem te du har lært!

Og btw er liksom ikke så mye verre enn å ikke trø så hardt på den høyre-pedalen så går det bra! ;) Skal ikke komme her å si at jeg følger fartsgrensa slavisk, men holder den ca hvertfall :) Å blir man tatt i å kjøre for fort fortjener man vel egentlig å få en liten bot ?

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. man fortjene det på en måte.. men dem som ska bestemme dettan må jo være litt fornufti.. det e en del plassa der fartsgrensa sku vært bestemt etter at man hadde vært å kjørt den strekninga, isteden for å sitte på et kontor med flexi tid å drikke kaffe å si.. "tjaaa.. den strekninga ser jo litt skummel ut på kartet mitt, vi sir 50!" *slurp*

hoff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kunne jo vågd deg å kjøre forbi noe som helst du lillebror!! Du vet konsekvensan av det...kleppe skiltan dine tvert og tar alle bilnøklan dine å gjømme dem te du har lært!

Og btw er liksom ikke så mye verre enn å ikke trø så hardt på den høyre-pedalen så går det bra! ;) Skal ikke komme her å si at jeg følger fartsgrensa slavisk, men holder den ca hvertfall :) Å blir man tatt i å kjøre for fort fortjener man vel egentlig å få en liten bot ?

alt jeg sier er at jeg har lyst på en liste over alle sivil bilene;)

99` Lupo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rawr: du har jo papiran på at den har vært dær... dra ned på satans veivæsen å forklar, du har jo ditt på det tørre!

ellers så så æ nokka subaru impreza stasjonsvogne i avisa i dag.. men ikke i sivil..

å som eksempel på plass med feil fart.. sandnesunn brua! på vei mot flyplassen så e d 60 nedover å på slutten e d 50 meter med vei før det blir 70... kunne man ikke utnytta den nedoverbakken til å ungå at man måtte trø på pedalen? .. (spare jo miljøet da! :D ) + at man slepp å ergre sæ over de flexi tid folkan! (neida sikkert grei dæm, bare litt for mye makt i forhold til nokka anna....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider