kris Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Ringt kort rundt til noen som selger lakk og fikk oppgitt rundt 350-450 kr+ moms for 0,5 l metallic base. Synes det var ganske dyrt, men mulig det koster såpass. Dette var Sikkens og PPG. Er det noen som vet om noen greie lakkmerker til bedre priser enn dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ero Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Ringt kort rundt til noen som selger lakk og fikk oppgitt rundt 350-450 kr+ moms for 0,5 l metallic base. Synes det var ganske dyrt, men mulig det koster såpass. Dette var Sikkens og PPG. Er det noen som vet om noen greie lakkmerker til bedre priser enn dette? glasurit har bra lakk. Sikkens også:) Siter kjør hardt kjør stil kjør amrikansk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Vel, nå nevnte jeg Sikkens som dyrt da. Fant noe som heter Lesonal til 280+moms for 0,5l. Noen som har erfaring med Lesonal-lakk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odyssey Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Glasurit kiddie PPG hører jeg en del dårlig om. Sikkens skal vere bra også. Siter I have a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pi0neer Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 styr unna lesonal å PPG om du kan, ikke noe bra greier.. 350-450kr +moms er slett ikke dyrt får 0.5l metalic lakk, ihvertfall glasurit koster ihvertfall 1200kr pr.l sikkens er et greit merke. bruker selv glasurit på jobb som er et dyrt men utrolig bra lakk merke. prøv å finn en plass der di har RM, nesten samme som Glasurit, men Glasurits "billig lakk". Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Vel, hva er gale med PPG da? Lakkspesialisten selger dem til majoriteten av lakkeringsverksted på vestlandet og kan ikke se at lakken er rævva akkurat.. Jeg kjøpte to liter R81 Milano red, en liter herder og en liter tynner for 2600kr inkl mva og Honda club Norge rabatt for 2600 kr. Helt OK pris og lakken har ikke jeg noe å si på iallfall.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Ville gått for Spies Hecker...Lakk koster,og hvis man først skal lakke noe får man bruke skikkelig lakk...ikke sånn billig greie. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg